کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

اقدامات هنجارشکنانه خللی در اراده فرزندان این ملت ایجاد نمی‌کند/ برای حفظ امنیت مردم تمام قد ایستاده‌ایم

21 تير 1401 ساعت 11:26

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مدافعان امنیت جان خود را برای تامین امنیت و حفظ آن ایثار می‌کنند و این برای ما که در مجموعه نیروی انتظامی فعالیت می‌کنیم مایه افتخار و آبرو است، آنانی که هنجارشکن و قانون شکن هستند بدانند با اقدامات هنجارشکنانه خود هیچ خللی در اراده فرزندان این ملت ایجاد نخواهد شد بلکه انگیزه‌ها برای حفظ امنیت بیشتر و جدی‌تر می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در آیین تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت در این استان، اظهار کرد: زمانی که عامه مردم به فکر زندگی و روزمرگی خود هستند، عده‌ای با نثار جان و سلامتی خود به دنبال حفظ امنیت آنان‌اند.
 
وی افزود: مدافعان امنیت جان خود را برای تامین امنیت و حفظ آن ایثار می‌کنند و این برای ما که در مجموعه نیروی انتظامی فعالیت می‌کنیم مایه افتخار و آبرو است، آنانی که هنجارشکن و قانون شکن هستند بدانند با اقدامات هنجارشکنانه خود هیچ خللی در اراده فرزندان این ملت ایجاد نخواهد شد بلکه انگیزه‌ها برای حفظ امنیت بیشتر و جدی‌تر می‌شود.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزی که روز عید قربان و روز قربانی نفس بود دو جوان از مجموعه نیروی انتظامی خود را قربانی امنیت و آسایش مردم کردند.
 
امان الهی تاکید کرد: به عنوان سرباز نظام و ولایت و خادم مردم همواره ایستاده‌ایم تا روز به روز بر اقتدار و بزرگی مردم و ملت ایران افزوده شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51138

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51138/اقدامات-هنجارشکنانه-خللی-اراده-فرزندان-این-ملت-ایجاد-نمی-کند-حفظ-امنیت-مردم-تمام-قد-ایستاده-ایم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir