کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

فرصت یک هفته‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای انجام ماده 23 طرح‌های استان/ با مدیران متخلف در این خصوص برخورد می‌شود

18 تير 1401 ساعت 9:48

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در قانون بودجه 1401 برخی طرح‌های این استان جزء قانون بودجه بوده و نیازمند ماده 23 هستند که هنوز انجام نشده است، لذا مصوب می‌شود ظرف هفته پیش رو این مهم انجام شود و چنانچه در این خصوص بی‌تفاوتی دیده شود ترک فعل محسوب می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در قانون بودجه 1401 برخی طرح‌های این استان جزء قانون بودجه بوده و نیازمند ماده 23 هستند که هنوز انجام نشده است، لذا مصوب می‌شود ظرف هفته پیش رو این مهم انجام شود و چنانچه در این خصوص بی‌تفاوتی دیده شود ترک فعل محسوب می‌شود.
 
وی افزود: علی‌رغم تاکید بر فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی باز بر روی این موضوع بحث هست، کمبود منابع طبق ابلاغ باید از محل املاک مازاد تامین شود، سهم چهارمحال و بختیاری مشخص است لذا کمیته‌ای تشکیل و ظرف حداقل 10 روز این املاک مازاد تعیین تکلیف شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر اداره و دستگاه سهم خود از جذب ردیف ملی را مشخص کند، ادامه داد: همچنین این دستگاه‌ها باید مشارکت خود درخصوص صادرات غیرنفتی را مشخص و به تفکیک تدوین کند.
 
حیدری با اشاره به اینکه مدیران باید نسبت به جذب تسهیلات نیز همت داشته باشند و اگر در این خصوص تعللی دیده شود باز هم مصداق ترک فعل خواهد بود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی سرکشی شهرستانی را انجام دهند و گزارش این سرکشی‌ها از فرمانداران خواسته می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هر مدیرکل برشی از سهم اعتبارات ملی و استانی به ادارات متناظر شهرستانی خود داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسائل استان در بالاترین سطح کشور پیگیری می‌شود، مدیران نیز در خصوص جذب سرمایه‌گذار و بخش خصوصی فعال باشند و انگیزه لازم را برای آن‌ها فراهم کنند، حرمت سرمایه‌گذار باید حفظ شود و در گیر و دار اداری وقت وی تلف نشود.
 
حیدری بیان کرد: در کشت گلخانه‌ای تحول خوبی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده و درخواست فعالیت در این زمینه افزایش یافته است، در همین راستا به اشتغال خانگی نیز باید پرداخته شود چراکه می‌تواند بسیار موثر و تحول آفرین باشد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: امروز اقبال به بوم‌گردی است و گردشگران تمایل دارند در محیط‌های روستایی مستقر شوند تا در هتل‌های لوکس، در مناطقی همچون بازفت، چقاخور و... در این استان این ظرفیت وجود دارد و باید از ظرفیت بخش خصوصی در این خصوص و کسب درآمد استفاده شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 51125

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51125/فرصت-یک-هفته-ای-مدیران-دستگاه-های-اجرایی-انجام-ماده-23-طرح-های-استان-متخلف-این-خصوص-برخورد-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir