کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) معارفه شد

14 تير 1401 ساعت 12:56

سردار علی محمد اکبری گفت: پاسدار وابسته اقبال بهرامی را به عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان معرفی شد، برادر بهرامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد زحمات بسیاری را در عرصه امنیت پایدار در تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) می باشد و مدتی را در کنار آقای آذریان همکاری می کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2441 شهید گرانقدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که 90 درصد این شهدای گرانقدر در قالب سپاه و تیپ همیشه سرافراز 44 قمر بنی هاشم (ع) استان به شهادت رسیده اند.

وی افزود: رشادت های مردم استان چهارمحال و بختیاری چه در زمان جنگ و چه در برقراری امنیت پایدار و دفاع از حرم آل الله جزو شاخصه های مهم این استان است، اصل ولایت مداری جزو مدال های افتخار آفرین استان ما است.

اکبری بیان کرد: رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در همان عملیات های ابتدای جنگ تحمیلی سال 59 و حتی قبل از آن در سال 58 نمود داشت بطوری که حدود 120 نفر از آنها به منطقه کردستان اعزام شدند و تعدادی از آن ها به شهادت رسیدند و تعدادی جانباز و ایثارگر شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان عنوان کرد: بنیه بچه های تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) و منطقه مقاومت یک بنیه بسیار ضعیفی بود و علت آن نبود یک فرمانده بومی در سپاه منطقه و تیپ قمر بنی هاشم (ع) که یک زیر بناها و زیر مجموعه هایی برای آینده سپاه درست کند.

اکبری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پاسدار وابسته مسلم آذریان در سمت مسئول کانون بازنشستگان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طول خدمت ایشان در کانون بازنشستگان سپاه استان هیچگونه اعلام نارضایتی از سوی بازنشستگان و وابستگان مشاهده نشد.

وی ادامه داد: تعامل و خوش رفتاری ایشان و تعامل این برادر عزیز با بازنشستگان و وابستگان به مجموعه سپاه و سرکشی از آنها و رفع مشکلاتی که بعضی از آنها داشتند جای قدردانی دارد.

سردار اکبری پاسدار وابسته اقبال بهرامی را به عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان معرفی کرد و گفت: برادر بهرامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد زحمات بسیاری را در عرصه امنیت پایدار در تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) می باشد و مدتی را در کنار آقای آذریان همکاری می کردند.

وی افزود: اقای بهرامی از میان گزینه هایی که مطرح بود انتخاب شدند و امیدواریم در راستای اهداف و خدمت به وابستگان از پیش قدرتمند و بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 51104

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51104/مسئول-جدید-کانون-بازنشستگان-سپاه-حضرت-قمر-بنی-هاشم-ع-معارفه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir