کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفای چهارمحال و بختیاری خبر داد

شست‌وشوی بیش از 17000 مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در چهارمحال و بختیاری

12 تير 1401 ساعت 9:14

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: طی یک دوره 15 روزه و براساس برنامه زمانبندی شده شست‌وشوی بیش از 17 و 500 مترمکعب مخزن ذخیره در شهرستان کیار انجام شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ زهرا غلامی مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفای چهارمحال و بختیاری از شستشوی مخازن ذخیره آب شرب خبر داد.

وی تصریح کرد: در جهت حفظ و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مشترکین شرکت آب و فاضلاب هر ساله طی دو دوره اقدام به لایروبی، شستشو و گندزدایی مخازن ذخیره آب آشامیدنی می‌کند.

غلامی افزود: این کار طی یک دوره 15 روزه و براساس برنامه زمانبندی شده منجربه انجام شستشوی بیش از 17 و 500 مترمکعب مخزن ذخیره در شهرستان کیار شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: لایروبی، شستشو و گندزدایی 6 مخزن ذخیره آب در شهرهای دستنا، شلمزار، گهرو، ناغان و 33 مخزن در روستای شهرستان کیار پس از انجام هماهنگی‌های لازم و اطلاع‌رسانی قبلی به مردم و مراجع نظارتی انجام شد.

وی افزود: گندزدایی مخازن با حضور کارشناسان کنترل کیفی استان و شهرستان و توسط آبداران روستایی انجام می‌شود.

غلامی بیان داشت: نظیر این کار در کلیه مخازن ذخیره آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان در فصول مختلف سال به صورت دوره‌ایی انجام می‌شود.


انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51081

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51081/شست-وشوی-بیش-17000-مترمکعب-مخزن-ذخیره-آب-شرب-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir