کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

بهسازی مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام شهرکرد در دستور کار قرار گیرد

11 تير 1401 ساعت 17:20

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام شهرکرد از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفت‌، اما این پروژه به‌صورت نیمه‌تمام رها شد، که لازم است هرچه سریعتر این مسیر بهسازی شود.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ساماندهی و اصلاح مسیرهای دسترسی به گلزارهای شهدا و قبور شهدای گمنام در شهرها از اولویت‌ها محسوب می‌شود، اظهار کرد: بهسازی مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام شهرکرد از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفت‌، اما این پروژه به‌صورت نیمه‌تمام رها شد.
 
حیدری افزود: باتوجه به اینکه تپه نورالشهدای شهرکرد مرکزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعدد است، می‌طلبد هر چه سریعتر مسیر دسترسی به این مکان فرهنگی بهسازی شود، مدیریت این کار به فرماندار شهرکرد و معاونت عمرانی استانداری سپرده شده است.
 
وی ضمن تقدیر از جوانان و مجریان برنامه‌های فرهنگی نورالشهدا که با تمام موانع و مشکلات موجود، برنامه‌های فرهنگی را روی زمین نمی‌گذارند، تاکید کرد: بهسازی مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام شهرکرد یک مطالبه عمومی از سوی فعالان فرهنگی این شهر است و باید هر چه سریعتر موانع پیش‌رو در اجرای این پروژه باتوجه به نزدیک بودن ایام محرم و صفر رفع شود.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51077

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51077/بهسازی-مسیر-دسترسی-قبور-شهدای-گمنام-شهرکرد-دستور-کار-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir