کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک روانشناس:

صمیمیت از بین برود، زندگی‌ها از هم می‌پاشند

11 تير 1401 ساعت 10:14

یک روانشناس گفت: زمانی که در یک زندگی صمیمیت از بین برود اقسام مختلف زندگی از هم می‌پاشد، چراکه وقتی صمیمیت باشد، گذشت و حرف‌شنوی هست و زمانی که افراد برای هم می‌گذارند بیشتر می‌شود.


فریدونی روانشناس در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اگر ما زندگی را مانند یک خونه درنظر بگیریم که هر قسمتی را لازم دارد، ملاتی که باعث می‌شود همه قسمت‌های زندگی به هم متصل شود و زندگی استحکام داشته باشد، صمیمیت است.
 
وی بیان داشت: اما زمانی که در یک زندگی صمیمیت از بین برود اقسام مختلف زندگی از هم می‌پاشد، چراکه وقتی صمیمیت باشد، گذشت و حرف‌شنوی هست و زمانی که افراد برای هم می‌گذارند بیشتر می‌شود.
 
فریدونی یادآور شد: صمیمیت سبب می‌شود فرد احساس تنهایی نکند و احساس تعلق داشته باشد، تحقیقات نشان داده افرادی که در منزل با اعضای خانواده صمیمیت دارند از سلامت روان بیشتری برخوردار هستند، چراکه وقتی دچار اختلالی می‌شوند کسانی را در کنار خود دارند.
 
این روانشناس ادامه داد: اگر بعد از اینکه که فرد از غم‌ها و غصه‌های خود صحبت می‌کند طرف مقابل رفتار درستی نداشته باشد، یا زوجین معذرت‌خواهی‌های یکدیگر را نپذیرند، برای هم وقت نگذارند و... سبب می‌شود زن و شوهرها کم کم از هم فاصله بگیرند.
 
وی ادامه داد: گذشت از خطاهای فرزندان و وقت گذاشتن برای بچه‌ها باید برای شکل‌گیری صمیمت ایجاد شود، تا بچه‌ها در این بستر بتوانند به ما نزدیک شوند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51071

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51071/صمیمیت-بین-برود-زندگی-ها-هم-می-پاشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir