کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت کمیسیون شهرسازی شهرکرد از کمیسیون‌های تخصصی شهرهای دیگر

9 تير 1401 ساعت 20:44

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد به منظور توسعه سایر شهرستان‌ها از شهرداران و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شهرسازی، معماری، عمران شوراهای اسلامی دعوت می‌کند تا در جلسات مشترک نسبت به تبادل نظرات و اطلاعات شرکت کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اعضای شورای اسلامی،شهردار و اعضای هیات امنای سامان دیدار کرده و به منظور هم اندیشی، آشنایی بیشتر با عملکردهای میان سازمانی و تبادل اطلاعات و تجارب بازدید میدانی از قطعه‌ها، نرم‌افزار، تاسیسات و تجهیزات آرامستان بهشت رحمت به عمل آمد.
 
در حاشیه این بازدید محمدرضا بیاتی گفت: کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد به منظور توسعه سایر شهرستان‌ها از شهرداران و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شهرسازی، معماری، عمران شوراهای اسلامی دعوت می‌کند تا در جلسات مشترک نسبت به تبادل نظرات و اطلاعات شرکت کنند.
 
لازم به ذکر است که از قسمت‌های مختلف آرامستان بهشت رحمت از جمله ساختمان معراج، پذیرش، سردخانه، غسالخانه‌ها، قطعات عمومی، اصحاب شهداء، نخبگان، هنرمندان و سایر قسمت‌ها  بازدید و پیرامون مسائل مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51064

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51064/دعوت-کمیسیون-شهرسازی-شهرکرد-کمیسیون-های-تخصصی-شهرهای-دیگر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir