کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

نمایشگاه اسوه با 10غرفه در حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) غرب شهرکرد گشایش یافت

9 تير 1401 ساعت 11:20

کرم نظری گفت: نمایشگاه اسوه با هدف نمایش گوشه ای از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و جهادی در قالب 10 غرفه و بیش از 1500 اثر برپا شده است.


به گزارش خبرگزاری جهانبین نیوز؛  کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در آیین افتتاحیه  نمایشگاه اسوه حوزه امام صادق (ع) غرب شهرکرد، با تقدیر از زحمات بسیجیان این حوزه اظهار کرد: بسیج برخاسته از متن مردم و برای مردم است که در میدان های مختلف منشأ برکات بسیاری برای کشور می باشد.

وی گفت: نمایشگاه اسوه با هدف نمایش گوشه ای از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و جهادی در قالب 10 غرفه و بیش از 1500 اثر برپا شده است.

سرهنگ نظری افزود: برپایی این نمایشگاه جلوه ای از دریای بیکران تلاش های خالصانه بسیجیان در عرصه های مختلف را به نمایش می گذارد.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیجیان در میدان های گوناگون و سخت تأکید کرد: نقش بسیج در پیش برندگی جامعه انکارناپذیر است.

گفتنی است؛ آقای طاهری مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این مراسم گفت: نمایشگاه های اسوه برای عرضه بخشی از عملکرد و فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج با هدف تبادل تجربیات بین بسیجیان و همچنین آشنایی آحاد مردم با عرصه های فعالیت این نیروی مردمی برگزار می شود.

این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت 8 صبح الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 18 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51060

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51060/نمایشگاه-اسوه-10غرفه-حوزه-مقاومت-بسیج-امام-صادق-ع-غرب-شهرکرد-گشایش-یافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir