کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

جمهوری اسلامی در اوج عزت قرار دارد

8 تير 1401 ساعت 15:04

حیدر بابا احمدی گفت: امروز به برکت مجاهدت شهدا و خانواده های معظم آنها و همراهی امت اسلامی، جمهوری اسلامی در اوج عزت قرار دارد ، اگر روزی در آبهای خلیج فارس دشمن بزدلانه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار می­داد، امروز غیور مردان ما ناوها و نفتکش های دشمن را توقیف و پهباد متجاوز آنها را سرنگون می کنند ، و این امر قدرت ما را در حوزه جنگ سخت نشان می دهد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر بابا احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در حاشیه جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی در شهرستان بروجن اظهار کرد: امروز به برکت مجاهدت شهدا و خانواده های معظم آنها و همراهی امت اسلامی، جمهوری اسلامی در اوج عزت قرار دارد ، اگر روزی در آبهای خلیج فارس دشمن بزدلانه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار می­داد، امروز غیور مردان ما ناوها و نفتکش های دشمن را توقیف و پهباد متجاوز آنها را سرنگون می کنند ، و این امر قدرت ما را در حوزه جنگ سخت نشان می دهد.

وی افزود: در صحنه بین الملل نهضت مقاومت در غزه از سنگ به موشک رسیده است. در یمن پس از هشت سال جنگ حتی یک وجب پیشروی نداشته ­اند و شکست های متعددی را متحمل شده ­اند ، از افغانستان با خفت و خواری خارج شدند و همه اینها نشان از قدرت گرفتن جبهه مقاومت دارد.

بابا احمدی با اشاره به فرمایش قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد که ایشان با توجه به آیه " وَاَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوّهٍ ... " می فرمایند: تنها راه پیش روی ملت ایران قوی شدن است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: امروز سرزمین نبرد بین حق و باطل ذهن­ ها، افکار و فرهنگ ها شده است و بسیج به عنوان تشکل بزرگ انقلاب مأموریت تشکیل قدرت نرم جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و در این عرصه باید قدرت نمایی کند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید در مقابل جنگ نرم دشمن قدرت نرم خود را تقویت کنیم که تحقق محله اسلامی بهترین راه برای تقویت قدرت نرم است. تحقق جامعه اسلامی یک از اهداف 5 گانه انقلاب اسلامی و نظام الهی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه می باشد و برای تحقق جامعه اسلامی ابتدا باید محله اسلامی محقق شود.

بابا احمدی به کارکرد های مختلف مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد فقط برای نماز خواندن نیست، کلیه کارهای فرهنگی محله باید با محوریت مسجد اجرا شود. همه دستگاه ها باید از انجام اقدامات جزیره ای دست بردارند و همانند زمان جنگ تحمیلی همه با هم و متحد کار کنند و در قالب یک قرارگاه قرار بگیرند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های مردمی و توان دستگاه های مختلف در جهت رفع موانع و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و هر مسئله ای که در محله وجود دارد استفاده کرد ، هر پایگاه مجری طرح محله اسلامی که در تحقق این امر موفق باشد کمک هزینه فوق العاده دریافت خواهد کرد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51051

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51051/جمهوری-اسلامی-اوج-عزت-قرار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir