کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياری/

وضعيت جذب اعتبارات سفر رياست جمهوری به چهارمحال و بختیاری راضی ‌کننده نيست

8 تير 1401 ساعت 9:09

استاندار چهارمحال و بختياری با انتقاد از عدم جذب تسهيلات اختصاص يافته به استان در سفر رياست جمهوری، گفت: وضعيت جذب اعتبارات در اين حوزه راضی ‌کننده نيست، فرآيند اعطای تسهيلات بايد تسريع و تسهيل شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری شامگاه هفتم تيرماه در شورای معاونان استانداری چهارمحال و بختياری با تاکيد بر اينکه بايد روحيه همدلی و هم‌افزايی بين مسئولان استانی برای حل مشکلات تقويت شود، اظهار کرد: مديران بدانند که دوران مسؤوليت کوتاه است و بايد از اين فرصت به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنند.
 
وی با تاکيد بر اينکه بنده با هيچ‌کس عهد اخوت نبسته‌ام، گفت: در مباحث مديريتی با هيچ احدی تعارف ندارم، تقسيم وظايف بين معاونان صورت گرفته است، معاون امور عمرانی مسؤوليت امورات عمرانی را بر عهده دارد، معاون اقتصادی، مسائل اقتصادی را پيگيری می‌کند و اختيارات لازم به معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی در بحث انتصابات و مسائل امنيتی داده شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختياری تاکيد کرد: معاونان بايد در حيطه وظايف و اختيارات واگذار شده به مسئوليت‌های خود عمل کنند و همچنين پاسخگوی عملکرد خود باشند.
 
حيدری با انتقاد از عدم جذب تسهيلات اختصاص يافته به چهارمحال و بختياری در سفر رياست جمهوری به استان، يادآور شد: وضعيت جذب اعتبارات در اين حوزه راضی‌کننده نيست، فرآيند اعطای تسهيلات بايد تسريع و تسهيل شود.
 
وی بيان کرد: با مديرانی که در جذب تسهيلات در نظر گرفته شده در سفر رياست جمهوری به استان کوتاهی کرده‌اند، برخورد می‌شود، مديران دستگاه‌های اجرايی بايد در جلسه آينده شورای معاونان نسبت به ارائه عملکرد خود در اين حوزه اقدام کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختياری در پايان تاکيد کرد: اجرايی شدن تک تک مصوبات سفر رياست جمهوری به چهارمحال و بختياری بايد در اولويت کاری مديران دستگاه‌های اجرايی قرار بگيرد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51042

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51042/وضعيت-جذب-اعتبارات-سفر-رياست-جمهوری-چهارمحال-بختیاری-راضی-کننده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir