کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت میلاد امام رضا (ع) صورت گرفت

آزادی چهار زندانی محکوم مالی به همت ستاد دیه چهارمحال و بختیاری

22 خرداد 1401 ساعت 8:49

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت میلاد امام مهربانی‌ها چهار زندانی جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه، خیرین و نیکوکاران استان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری در آیین گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) که با حضور خیرین، خانواده زندانیان و جمعی از مدیران و مسؤولان استانی، برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک کرامت فرصت مناسبی است تا ضمن آشنایی با معارف اهل بیت (ع) از برکات میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بهره ببریم.
 
وی افزود: هر ساله در این ایام زندان‌های چهارمحال و بختیاری میزبان پرچم بارگاه قدسی امام رضا (ع) هستند و زندانیان با قلبی  آکنده از محبت اهل بیت (ع)، دل‌های خود را روانه مشهد می‌کنند .
 
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال هم به برکت میلاد امام مهربانی‌ها  چهار زندانی جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه، خیرین و نیکوکاران استان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.
 
مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین اظهار کرد: مجموع بدهی این چهار زندانی را بالغ بر 9 میلیارد ریال است  با کمک 3 میلیارد و 300 میلیون ریالی ستاد دیه و تسهیلات بانکی و گذشت قابل ملاحظه شکات که بیش از 5/5 میلیارد ریال را شامل می‌شود این چهار مددجو روز میلاد امام رئوف را در کنار خانواده جشن خواهند گرفت.
 
وی افزود: همچنین  به میمنت میلاد امام رضا (ع) 100 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه و حبوبات به ارزش 4 میلیون ریال به خانواده زندانیان اهدا شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50917

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50917/آزادی-چهار-زندانی-محکوم-مالی-همت-ستاد-دیه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir