کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توجه به ایجاد شهرک های تخصصی محصولات برند چهارمحال و بختیاری

17 خرداد 1401 ساعت 13:40

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید به سمت ایجاد شهرک های تخصصی برای محصولات برند چهارمحال و بختیاری مثل آب، بادام، فرش و... باشیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اعتبارات خوبی با محوریت اشتغال زایی و تحقق شعار سال برای این استان پیش‌بینی شده است.

 
وی افزود: همچنین اعتباراتی که از محل سفر ریاست جمهور برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است عمدتا نقدی هستند که می‌توانند تحول بسیار خوبی در استان ایجاد کنند و نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان پرداخت تسهیلات نیز برای استان تصویب شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پول همیشه کارها را حل نمی‌کند بلکه اعتبارات به همراه مدیریت خوب است که می‌تواند منشا تحولات باشد.
 
حیدری عنوان کرد: بر اساس تصمیماتی که گرفته شد بانک ها اجازه سرمایه گذاری را ندارند اما در مناطق محروم این اجازه به آن ها داده شده است از همین رو یکی از بانک ها تضامین پروژه شهرکرد_فرخشهر_شلمزار _کارون ۴ را قبول کرده است. 
 
وی با اشاره به اینکه نقش مدیران بسیار مؤثر است و باید راهگشا باشیم، خاطرنشان کرد: کاهش فرایند اداری در صدور مجوزهای کسب و کار که مانع ایجاد اشتغال است، تسهیل دسترسی به امکانات زیرساختی مثل آب، برق و گاز برای واحدهای تولیدی و طرح های اشتغال زایی، تسهیل شرایط تامین مالی چه به صورت تسهیلات و چه به شکل بلاعوض، شناسایی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری، بررسی علل رکود و آسیب شناسی تعطیلی واحدهای تولیدی و.... ازجمله آسیب هایی هستند که باید مدنظر مسؤولان قرار گیرند. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متاسفانه شرایط به گونه ای است که یک سرمایه گذار از این استان فرار می کند اما در استان همجوار به سهولت جذب می شود. 
 
حیدری تاکید کرد: باید به سمت ایجاد شهرک های تخصصی برای محصولات برند چهارمحال و بختیاری مثل آب، بادام، فرش و... باشیم. 
 
وی بیان کرد: اشتغال خانگی بسیار مهم است و موانع در این راه باید برطرف شود. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تصمیمات خوبی برای آب گرفته شده استو اعتبارات آن در سفر ریاست جمهور تخصیص می یابد، این تصمیمات شامل برداشت آب از رودخانه ها، شدها، آبرسانی و شبکه سازی است. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50867

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50867/توجه-ایجاد-شهرک-های-تخصصی-محصولات-برند-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir