کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

مسئولان راه امام خمینی (ره) را با عمل دنبال کنند

16 مهر 1403 ساعت 2:24

محمد علی نکونام گفت: گاهی مردم گلایه دارند که مسئولان نه تنها دست آن‌ها را نمی‌گیرند بلکه امید هم نمی‌دهند هرچند امروز کمتر از این رفتارها در بین مدیران وجود دارد ولی مسئولان باید راه امام خمینی (ره) را با عمل دنبال کنند و آرامش را به جامعه برگردانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: راه قدرشناسی از امام راحل تنها برگزاری مراسمات نیست ، بلکه اخلاق امام‌ گونه داشتن و در خدمت مردم بودن و اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی  را مخدوش نکردن است.

وی افزود: گاهی مردم گلایه دارند که مسئولان نه تنها دست آن‌ها را نمی‌گیرند بلکه امید هم نمی‌دهند هرچند امروز کمتر از این رفتارها در بین مدیران وجود دارد ولی مسئولان باید راه امام خمینی (ره) را با عمل دنبال کنند و آرامش را به جامعه برگردانند.

نکونام با بیان اینکه دهه کرامت در واقع فرصتی برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ کرامت در جامعه است گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است تا دلسپردگی مومنان به این خانواده ریشه‌دارتر شود زیرا که ولایت بزرگترین سرمایه‌ای است که ما داریم و هیچ سرمایه‌ای به پای آن نمی‌رسد. 

وی عنوان کرد: دشمن نمی‌گذارد طرفداران انقلاب اسلامی طعم انقلاب را بچشند اما این فتنه‌ها باعث نمی‌شود حق از بین برود همانگونه که دشمنان زمان پیامبران نتوانستند مخالف ادامه‌دار بودن حرکت ائمه باشند پس این جبهه‌های انقلاب و جریانات باید باشند تا حق و ناحق از یکدیگر مشخص شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: زندگی امام راحل مصداق زندگی با کرامت است ؛ تقوا، پاکی‌ها و زیبایی‌ها  نشانه کرامت است و در زندگی کریمانه موج می‌زند پس دهه کرامت یعنی فرهنگ تقوا و باورمندی و فرهنگ ستیزه‌گری با دشمن در زندگی‌ها تقویت شود.

نکونام در آخر افزود: سفر رئیس جمهور به استان به تعویق افتاد که تقاضا کردیم مجدد سرعت بخشیده شود چراکه این سفر برکات خوبی برای ما خواهد داشت و دیدار مردمی با آقای رئیسی را در نظر گرفته‌ایم تا دغدغه‌ها و دردهای شما شنیده شود.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 50847

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50847/مسئولان-راه-امام-خمینی-ره-عمل-دنبال-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir