کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر/

از نوجوانان دختر دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد روستایی امام قیس تقدیر شد

11 خرداد 1401 ساعت 13:15

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و « روز دختر» از گروه نوجوانان دختر دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد روستایی امام قیس در دفتر امام جمعه گندمان تقدیر شد.


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار کرد: تئاتر بچه های مسجد رویکرد مردمی دارد و تلاش حوزه هنری از راه اندازی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد استعداد یابی و جذب هنرمندان متعهد هنر تئاتر در استان است.
 
وی افزود: الویت حوزه هنری در دوره جدید تمرکز بر فرا شهرکرد و فعال کردن هنرمندان در جای جای نقاط مختلف استان است و در این امر توجه به مسجد به عنوان مهمترین پایگاه فرهنگی  هر شهر و روستا در دستور کار حوزه هنری است.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یاد آور شد: حوزه هنری استان آمادگی خود جهت برگزاری کارگاه های مختلف شعر، داستان، قیلم کوتاه ، مستند، تئاتر و .... را در شهرستان های مختلف اعلام می دارد و تلاش دارد استعداد های مختلف در رشته های هنری در سراسر استان را شناسایی و جهت رشد پیشرفت این هنرمندان جوان تمام توان خود را به کار گیرد.
 
قائدی اضافه کرد:  تئاتر به عنوان هنری زنده می تواند در رشد و اعتلای فرهنگ موثر باشد و تئاتر مردمی بچه های مسجد با توجه به تکیه بر نمایش های مذهبی بستر مناسبی برای ارائه در مساجد است.
 
وی افزود: مسجد باید پایگاه فرهنگی، اقتصادی ، هنری و ... باشد و باید تلاش کنیم به مانند اوایل انقلاب اسلامی مساجد استان را با برنامه های دیگر فرهنگی و هنری فعال تر کنیم.
 
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی احمدی له امام جمعه بخش گندمان نیز در این نشست ضمن تبریک  میلاد حضرت معصومه «س» و  قدردانی از زحمات گروه تئاتر بچه های مسجد و حمایت های حوزه هنری استان از فعالیت های فرهنگی و هنری اظهار کرد: توجه به بخش گندمان در مسائل هنری کم است و این در حالی است که استعداد های بسیار خوبی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در این بخش استان وجود دارد.
 
وی افزود: اینکه حوزه هنری خود در جذب و راهنمایی این نیرو های جوان پیش قدم شده است بسیار مبارک است و امید وارم  با تلاش و پیگیری های مستمر این سازمان فرهنگی و هنری شاهد برگزاری برنامه های خوب فرهنگی و هنری در این بخش استان باشیم.
 
امام جمعه بخش گندمان ادامه داد: اجرای برنامه  های فاخر فرهنگی و هنری در مساجد استان بسیار مهم و ضروری است و ما از این امر استقبال خواهیم کرد و هر کمکی نیز بتوانیم در این باره انجام خواهیم داد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50838

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50838/نوجوانان-دختر-دفتر-تئاتر-مردمی-بچه-های-مسجد-روستایی-امام-قیس-تقدیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir