کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توزیع شکر سهمیه خرداد از دوشنبه در چهارمحال و بختیاری/ بازار از برنج، روغن و ماکارونی اشباع است

11 خرداد 1401 ساعت 11:07

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه تنظیم بازار استان تصمیم بر آن شد تا سهمیه شکر خردادماه از روز دوشنبه در فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع خواهد شود.


فرج‌الله رحمتی مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص وضعیت شکر در بازار این استان اظهار کرد: در جلسه تنظیم بازار استانداری تصمیم بر آن شد تا سهمیه شکر استان در خردادماه توزیع شود.
 
وی با اشاره به اینکه سهمیه شکر خردادماه از روز دوشنبه در فروشگاه‌های بزرگ توزیع خواهد شد، افزود: توزیع شکر در مغازه‌ها نیست و صرفا در فروشگاه‌های بزرگ این اقدام صورت می‌گیرد.
 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شکر با قیمت 17 هزار و 250 تومان در فروشگاه اتکا در حال توزیع است.
 
رحمتی عنوان کرد: مشکل کمبود شکر در بازار، کشوری است، اگر ستاد تنظیم بازار کشور مجوز بدهد شکر توزیع می‌شود، حتی دستور توزیع شکر از کارخانه قند چهارمحال و بختیاری نیز از ستاد تنظیم بازار کشور صادر می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تولیدات شکر در کارخانه قند چهارمحال و بختیاری با دستور ستاد تنظیم بازار کشور در استان‌های دیگر نیز توزیع می‌شوند.
 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر بازار به لحاظ اقلامی مثل برنج، روغن، ماکارونی و... اشباع است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 
رحمتی بیان کرد: طرحی که دولت اقدام به اجرای آن کرد، طرحی بزرگ و به نوعی جراحی اقتصادی است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50832

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50832/توزیع-شکر-سهمیه-خرداد-دوشنبه-چهارمحال-بختیاری-بازار-برنج-روغن-ماکارونی-اشباع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir