کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شورای اداری شهرستان بروجن/

شایسته‌سالاری و جوانی در انتصابات مدنظر قرار گرفته است/ جذب ۷۵ درصد بودجه اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری

5 خرداد 1401 ساعت 15:36

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتصابات با نظر توسط کمیته انتصابات انجام می‌شود، گفت: شایسته‌سالاری و جوانی در انتصابات مدنظر قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز به شهرستان بروجن سفر کرد.

 
وی در حاشیه این سفر و در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، از مرکز کنترل اورژانس ۱۱۵، کمربند شمال بروجن و پروژه ساخت مسکن الیهه بازدید به عمل آورد.
 
دیدار با ایثارگران و بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار چهارمحال و بختیاری به بروجن است.
 
علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهرستان لردگان، اظهار کرد: اعتبارات این شهرستان در سال ۱۴۰۰ به تفکیک منابع براساس اعتبارات استانی و ملی شامل ۵۹ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان طرح‌های ملی و سایر منابع است.
 
وی افزود: منابع اعتباری که قرار است از سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری تعلق بگیرد چشمگیر و تاثیرگذار است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تخصیص اعتبار برای بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بروجن در سفر رئیس جمهور دیده شده است.
 
شهریارپور عنوان کرد: احداث سد آقبلاغ، ساختمان پزشکی قانونی و انتقال خون، تکمیل پارک بانوان، باند دوم محور شهرکرد_بروجن_لردگان، راه دسترسی بیمارستان بروجن، مرکز ارتقا مهارت آموزش و... ازمجله طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس جمهور هستند.
 
وی با اشاره به اینکه روند تصویب پروژه‌های امسال همچون سال‌های قبل نخواهد بود، گفت: در این راستا پروژه‌هایی که باعث رشد شاخص‌های اقتصادی و تولید می‌شوند مورد توجه قرار می‌گیرند.
 
در ادامه این شورا حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ کیلومتر محور شهرکرد_بروجن در محدوده شهرهای فرادنبه و سفید دشت به بهره‌برداری رسید.
 
وی افزود: قطعه ورودی فرادنبه و خروجی سفیددشت باقی مانده بود که در روزهای گذشته پیمانکار برای این منظور مشخص شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه مسکن ملی در شهرستان بروجن، ادامه داد: مقرر است طی چهار سال حدود یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در این شهرستان احداث شود.
 
مقصودی عنوان کرد: ثبت نام از متقاضیان در ۶ مرحله صورت گرفت و ۱۳ هزار و ۶۹۵ نفر متقاضی ثبت نام کردند، از این تعداد ۵ هزار و ۹۴۴ نفر حائز شرایط اعلام شدند و با توجه به شرط سکونت برای متقاضیان ۳ هزار و ۱۰۴ نفر تایید نهایی دریافت کردند، همچنین ۲ هزار و ۸۹۱ نفر افتتاح حساب و یک هزار و ۸۹۰ نفر نیز واریز وجه داشتند.

در انتهای این شورا غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس، خرمشهر سربلند و بدون دادن هیچ امتیازی به دشمن، آزاد شد.
 
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها، تلاش برای نجات، رشد و توسعه اقتصاد، حفظ استقلال و تمامیت ارضی و... همگی از مصدایق فتح خرمشرها هستند، افزود: مدیران و مسؤولان در انجام موارد ذکر شده باید همچون سرباز در میدان عمل کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر از جان خود گذشتند، این شهر به یک دژ نفوذناپذیر تبدیل شده بود، اما با ایثار رزمندگان این شهر با دشواری‌های فراوان آزاد شد.
 
حیدری وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان را رمز موفقیت در انجام امورات دانست و عنوان کرد: نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و دولت برای اجرای هرچه بهتر اجرا کردن طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها نیازمند حمایت و همکاری مردم دارد.
 
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به‌دنبال کسب محبوبیت نبود، گفت: همین دیدگاه وی باعث شد تا برای نجات اقتصاد کشور، آبروی خود را به میدان آورد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مسئولان مشکلات را به یکدیگر پاس ندهند و به وظایف خود عمل کنند، بیان کرد: تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ایم چراکه باید وعده‌ها عملیاتی شود، مسئولان وعده‌ای ندهند که توان اجرای آن را ندارند.
 
حیدری افزود: برای حل مشکلات این محله در شهرکرد، مانور خدمت در حال انجام است، می‌توان این اقدام جهادی را به شهرک الهیه تعمیم بدهیم، امکانات و ماشین‌آلات تمام دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات منظریه به‌کار گرفته شده است، حل مشکلات شهرک الهیه فورا در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار بگیرد.
 
وی تاکید کرد: ۷۵ درصد بودجه اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در ۱۴۰۰ جذب شده است و اکنون باید تمرکز بر جذب بودجه ۱۴۰۱ باشد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتصابات با نظر توسط کمیته انتصابات انجام می‌شود، ادامه داد: شایسته‌سالاری و جوانی در انتصابات مدنظر قرار گرفته است. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50801

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50801/شایسته-سالاری-جوانی-انتصابات-مدنظر-قرار-گرفته-جذب-۷۵-درصد-بودجه-اختصاص-یافته-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir