کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

چهارمحال و بختیاری، سرزمین بانوان شاعر/ انتشار دو مجموعه شعر جدید در استان

25 ارديبهشت 1401 ساعت 9:18

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان دارای بانوان شاعر توانمندی است که آثار این هنرمندان همیشه در جشنواره‌های مختلف شعر درخشیده و بیشتر آنها در سطح کشور شناخته شده هستند.


اعظم قاسمی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ششمین ماه‌نشست شعر بانوان بعد از دو سال فعالیت مجدد خود را آغاز کرد و در این جلسه که با حضور دکتر مرضیه عباسی و جمعی از شاعران برگزار شد مباحثی پیرامون جهان هولوگرافیک و جهان اسطوره ارائه شد.
 
وی افزود: در این نشست علاوه بر شعرخوانی، نقد شعر و معرفی تازه‌های نشر، تعدادی از کودکان آثار شاعران بزرگی چون سعدی و حافظ را خوانش کردند.
 
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان دارای بانوان شاعر توانمندی است که آثار این هنرمندان همیشه در جشنواره‌های مختلف شعر درخشیده و بیشتر آنها در سطح کشور شناخته شده هستند.
 
قاسمی با اشاره به انتشار دو مجموعه‌ جدید از بانوان شاعر استان با عنوان «بوسه‌ی مکتوب» اثر کبری موسوی قهفرخی و «چکیده» اثر فرزانه میرزاخانی خاطرنشان کرد: ماه نشست های بانوان فرصتی است برای ارائه جدیدترین آثار بانوان استان و امیدواریم از دل این نشست‌ها بتوانیم مجموعه آثاری ارزشمند از بانوان استان منتشر کنیم.
 
وی اضافه کرد: ماه‌نشست بانوان شاعر استان، در کنار انجمن‌های شعر که در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، فرصتی است تا بانوان صمیمانه‌تر و آزادتر از تجربیات یکدیگر بهره ببرند.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 50697

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50697/چهارمحال-بختیاری-سرزمین-بانوان-شاعر-انتشار-دو-مجموعه-شعر-جدید-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir