کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز قدس؛

بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری بیانیه صادر کرد

8 ارديبهشت 1401 ساعت 21:27

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین أخرجو من دیارهم بغیر حق الا ان یقولوا ربنا الله و لولا دفع الله الناس بعضهم ببعض لهدمت صوامع و بیع و صلوات و مساجد و یذکر فیها اسم الله کثیرا و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز»

«همان کسانی که به ناحق از خانه هایشان بیرون رانده شدند، گناهی نداشتند جز اینکه می گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعضی دیگر دفع نمی کرد، صومعه ها و کلیساها و کنیسه ها و مساجد که نام خدا در آنها بسیار برده باشد سخت ویران می شد و قطعا خدا به کسی که دین او را یاری می کند یاری می دهد، چرا که خدا سخت نیرومند و شکست ناپذیر است».

«ماجرای فلسطین همچنان مهم ترین و زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی است. سیاست های نظام سرمایه داری ظالم و سفاک، دست یک ملت را از خانه خود، از میهن و خاک آباء و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن، رژیمی تروریست و مردمی بیگانه را نشانده است». امام خامنه ای (مدظله العالی)

رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوزگران رسوخ کرده است، این رژیم کودک کُش در مدت حیات منفور خود همواره ضعف های خویش را در پوشش فناوری برتر نظامی در مقابله با جهان اسلام پنهان می نمود، اما امروز جوانان جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان این راه پر افتخار با رسیدن به قله های تکنولوژی موشکی و ابزار های دفاعی، هیمنه و شوکت ساختگی اسرائیل را به سخره گرفته اند و روند سقوط رژیم غاصب صهیونیستی را سرعت بخشیده اند.

ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست ها را با طرح های ننگین بیش از پیش آشکار نموده است، امروز به جرات می توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه های شوم و سلطه جویی این رژیم نامشروع است.

حضرت امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند که با گذر زمان ارزشهای راهبردی آن بیش از پیش آشکار می شود.
هم اکنون مبارزه با دشمن صهیونیستی از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک تبدیل شده است هر چند برخی از سران خودفروخته عرب به مردم و آرمان فلسطین خیانت کرده اند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) تمام توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنها به ویژه آل سعود خائن را نقش بر آب نموده به گونه ای که جبهه مقاومت قدرتمند تر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در آستانه روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنها را محکوم کرده و یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار استان دعوت می نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود و سران خود فروخته عرب بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.


انتهای پیام /1030 ج


کد مطلب: 50545

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50545/بسیج-جامعه-پزشکی-چهارمحال-بختیاری-بیانیه-صادر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir