:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - صهیونیست ها حد و مرزی برای گستاخی خود نمی شناسد / مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

صهیونیست ها حد و مرزی برای گستاخی خود نمی شناسد / مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها

8 ارديبهشت 1401 ساعت 15:20

بهروز مردانی نژاد کارشاس مسائل سیاسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد،‌ منطق مقاومت است.


بهروز مردانی نژاد کارشاس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهان بین نیوز ؛ با اشاره به اینکه یهودیت به عنوان یک دین برای ما مورد احترام است  اظهار کرد کرد: صهیونیست یک ساختار سیاسی ظالمانه است  که توسط انگلیس و آمریکا شکل گرفت و یک دولت جعلی را تاسیس کرد.

مردانی نژاد ادامه داد: از سال 1967 صهیونیست اعلام موجودیت کرد و باعث شد جنگ های بعدی و آمار زیر ساخت گسترش پیدا کند و با خیانت حکام عرب نیز این کشور جعلی گسترش پیدا کرد و امروز شاهد تهدید صهیونیست ها به صحن مقدس مسجد الاقصی هستیم.

وی با اشاره به اینکه با ظهور انقلاب اسلامی و پدیده انقلاب اسلامی محدودیت های اسرائیل اغاز شد  گفت: با شکل گیری گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان این محدودیت ها تشدید شد و شما می بینید از قدیم شکست های رژیم صهیونیستی بعد از آن چشم گیر شد.

مردانی نژاد افزود: بعد جنگ حزب الله لبنان و غزه این شکست ها شروع شد و الان با توجه به فشارهایی که جبهه مقاومت چه در داخل فلسطین و چه از طریق غزه وارد ساخته  تنگناهایی برای این رژیم وارد شده است و البته اختلافات داخلی به وجود آمده و آن به خاطر وعده های تو خالی موسسین رژیم صهیونیست بوده است که الان آن وعده ها را نتوانستند اجرا کنند و مهاجرین یهودی نتوانستند در داخل فلسطین اشغالی کاری کنند و همین امر موجب شده نارضایتی ها روز به روز افزایش پیدا  کند .

وی خاطر نشان کرد: مقاومت نیروهای مقاومت چه در داخل فلسطین و چه در اطراف فلسطین باعث شده که عدم احساس امنیت برای ساکنین این رژیم ایجاد شود و این عدم امنیت در واقع موجب می شود ما مشاهده کنیم موج مهاجرت معکوس دارد شکل می گیرد.

مردانی نژاد با اذعان بر اینکه طبق مطالعات انجام گرفته در سال 2003 به بعد  مهاجرت معکوس بیش از مهاجرت داخل است بیان داشت:علی رغم تلاش ها که رژیم صهیونیست می کند که  ساکنین را در آنجا حفظ کند اما امنیت برای ساکنین وجود ندارد و همین باعث شده مهاجرت معکوس شکل گیرد.

وی تشریح کرد:  رژیم صهیونیست به خاطر گستاخی ها و به خاطر فهم از قضایا متوجه اصل داستان هستند اما نمی خواهند به صورت عملی قبول کنند و به این نقطه اعتراف کنند، می دانند این رژیم پایدار نخواهد بود و نمی تواند به صورت دائمی باشد .

مردانی نژاد خاطر نشان کرد: مردم فلسطین تنها راه را در مقاومت دیدند و امروز همه مسلمانان به دفاع از مردمان فلسطین و به حمایت مسجد الاقصی باید به پا خیزند و روز قدس را گرامی دارند .

وی در پایان عنوان کرد: تاریخ نشان داده که همه در روز قدس حضور پیدا می کنند و جبهه مقاومت را تنها نمی گذارند و جواب کوبنده و دشمن شکنی را به رژیم صهیونیست می دهند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50543

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50543/صهیونیست-حد-مرزی-گستاخی-خود-نمی-شناسد-مقاومت-تنها-راه-پیروزی-مقابل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir