کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمام پاداش‌ها و پرداختی‌ها طبق مصوبه بوده؛

ماجدی: نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم، با برزیل و آرژانتین صحبتی نداشتیم/ برای افشاگری‌های اخیر متاسفم!

8 ارديبهشت 1401 ساعت 9:12

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: من هم برای افشاگری‌های اخیر متاسف هستم و باید جمع‌اش کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار فینال جام حذفی درباره برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به هیچ وجه نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم، به خاطر این که آن‌ها هم‌زمان در مسابقات اروپایی هستند و تعداد تیم‌هایی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم بسیار کم است.

وی در مورد قطعی شدن دیدار با تیم ملی فوتبال نیوزیلند بیان داشت: همین باعث می‌شود انتخاب‌های‌مان کم شود، اما تمام سعی خود را می‌کنیم بهترین تدارکات را داشته باشیم. بازی با نیوزیلند در دستور کار ماست و با یکی دو تیم دیگر نیز در رایزنی هستیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال راجع به برگزاری دیدار با تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین تصریح داشت: با برزیل و آرژانتین هیچ صحبتی نداشتیم.

ماجدی درباره نامه فیفا و محتوای آن عنوان داشت: نامه فیفا ارسال شده و جواب آن را دادیم. ان‌شاءالله موردی نخواهد بود. این نامه درباره مسائلی که بیرون آمده، بود و فیفا طی آن خواستار تشکیل یک کارگروه برای حضور بانوان در ورزشگاه شده. همچنین در آن از شفافیت انتخابات در زمان سرپرستی تشکر به‌عمل آمد. 

وی در مورد زشت و زننده بودن افشاگری‌ها تأکید داشت: بنده هم برای این افشاگری‌ها صددرصد متاسف هستم، اما اتفاقی است که افتاده و باید آن را جمع کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال راجع به اینکه پاداش اعضای هیئت رئیسه طبق مصوبه بوده، گفت: همه پرداختی‌ها طبق مصوبه بوده.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50531

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50531/ماجدی-نمی-توانیم-تیم-های-اروپایی-بازی-کنیم-برزیل-آرژانتین-صحبتی-نداشتیم-افشاگری-های-اخیر-متاسفم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir