کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

 نکوداشت روز شهرکرد جایگاه ملی پیدا کند/ظرفیت چهارمحال و بختیاری برای نکوداشت روز شهرکرد به کار گرفته شود 

8 ارديبهشت 1401 ساعت 8:53

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان و شهر شهرکرد نکوداشت روز شهرکرد که نماد استان می‌باشد جایگاه ملی پیدا کند. 


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی نکوداشت روز شهرکرد اظهارداشت: با توجه به اینکه استان ما قطب گردشگری است و یک ظرفیت عظیم در حوزه‌های مختلف دارد باید در راستای معرفی شهرکرد و استان به صورت ملی همه دستگاه‌های دولتی به ویژه متولیان امر فرهنگ همکاری لازم را داشته باشند. 

وی افزود: حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینماها، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید برای برگزاری نکوداشت روز شهرکرد با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نمی‌باشد، خاطرنشان کرد: ویژه‌ برنامه‌های پنجمین سال نکوداشت شهرکرد باید حول ۳ محور اجرا و شعار سال نیز در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد. 

نجفی بیان کرد: شهرکرد نماد مرکز استان است و با توجه به اینکه از تمامی اقوام در شهرکرد ساکن هستند بنابراین برنامه‌های این روز مختص به همه شهروندان است و با اتحاد و همدلی و انسجام به بهترین شکل ممکن برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

ظرفیت استان برای نکوداشت روز شهرکرد به کار گرفته شود 

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در راستای معرفی هرچه بهتر استان باید از ظرفیت همه فرهیختگان و نخبگان و...استفاده شود. 

محمدرضا بیاتی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نکوداشت شهرکرد اظهار داشت: در روز شهرکرد باید به تمام مفاخر، نخبگان و مشاهیر و افرادی که در تاریخ استان نقش داشتند توجه و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه باید مخاطب شناسی صورت پذیرد تا برای همه مخاطبین برنامه پیش‌بینی شود، افزود: برنامه‌های روز شهرکرد تنها به شهرکرد محدود نشود و از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی نیز استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: همچنین مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها به کار گرفته و هرساله پروژه‌های به صورت محله‌ای اجرا که ماندگار شوند. 

ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اردیبهشت ماه مسافران و گردشگران زیادی به استان سفر می‌کنند می‌طلبد استان به خوبی معرفی شود.

وی افزود: در همین راستا ظرفیت صنایع دستی و هنرمندان و... مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه‌ها به میدان بیایند که با یک خرد جمعی   برنامه‌‌ها اجرا شوند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50530

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50530/نکوداشت-روز-شهرکرد-جایگاه-ملی-پیدا-کند-ظرفیت-چهارمحال-بختیاری-نکوداشت-کار-گرفته-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir