کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری؛

نقش کارگران در تحقق بیانیه گام دوم بسیار حائز اهمیت است

7 ارديبهشت 1401 ساعت 12:38

سلمان گنجی مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون نیز که در گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم نقش کارگران در تحقق بیانیه گام دوم بسیار حائز اهمیت بوده و با فرهنگ کار خود می‌توانند در این راستا تاثیرگذار باشند.


 سلمان گنجی مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  از برنامه های هفته کارگر خبر داد و اظهار کرد: از 5 اردیبهشت‌ماه تا 11 اردیبهشت هفته کارگر را داریم که نخستین روز این هفته با شعار کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا همراه بوده و به همین سبب از خانواده شهداء کارگر و متوفی حین کار بازدید و با امام جمعه شهرستان لردگان دیدار بعمل آمد.

وی افزود: کارگران در دوران دفاع مقدس از جمله اقشار فعال در میدان جنگ بودند و به کمک فعالیت آنها برخی از کارخانه‌ها ، توانستیم ملزوماتی را برای جبهه‌های جنگ فراهم کرده و به لطف خدا در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح پیروز شویم.

گنجی تصریح کرد: اکنون نیز که در گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم نقش کارگران در تحقق بیانیه گام دوم بسیار حائز اهمیت بوده و با فرهنگ کار خود می‌توانند در این راستا تاثیرگذار باشند.

سرهنگ گنجی حضور مسئولین در جمع کارگران ، جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی ، افطار با کارگران را از دیگر برنامه های هفته کارگر خواند و گفت: حضور سفیران تولید در مدارس و دانشگاه ها ، تکریم زنان کار آفرین و کار گران زن و کمک مومنانه ، حضور کار گران در راهپیمایی روز قدس ، بازدید از کارگاه های مشکل دار ، میز خدمت و تشکیل جلسه هیات اندیشه ورزی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری در آخر ابراز کرد: نقش اصلی کارگران در عرصه تولید و اشتغال است که با توجه به شعار امسال این نقش باید بیش از پیش تقویت شود و بتوان از ظرفیت جامعه کارگری در راستای تولید، دانش‌بنیان بودن و اشتغال‌آفرینی بهره گرفت.

انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 50525

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50525/نقش-کارگران-تحقق-بیانیه-گام-دوم-بسیار-حائز-اهمیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir