کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

دانش آشکارترین وسیله قدرت/روی دیگر دانایی، توانایی است

6 ارديبهشت 1401 ساعت 13:15

سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: روی دیگر دانایی، توانایی است به گونه ای که  11 برابر رشد متوسط جهان، شتاب علمی در ایران است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  گفت: سپاه در عرصه های مختلف و هرجایی که نیاز به حضور باشد ورود پیدا می کند و ورود آن موثر است.

وی با اشاره به اینکه نخبگان باید کارآزموده و با انگیزه باشند تصریح کرد: هرجایی که نقطه مقابل شما قرار گیرد کار جهادی باید صورت گیرد.

افضلی با بیان اینکه در خصوص مباحث علمی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید کار آزموده و با انگیزه باشید گفت: نخبگان و مخترعین  باید از تجربیات گذشته عبرت بگیرید.

وی با اذعان بر اینکه واژه های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب روحیه انقلابی و عمل جهادی است بیان داشت: 8 سال دفاع مقدس ما نتیجه عمل جهادی است که ایران را به عنوان الگوی کامل نظام در سطح دنیا نشان داد.

افضلی خاطر نشان کرد: محوری ترین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه علم و پژوهش است، پیشرفت علمی را با احساس مسئولیت و همچون جهاد علمی در پیش بگیرد.

وی یادآور شد: امروز عرصه-عرصه جهاد است ، مصادیق بسیار زیادی دارد از جمله آن می توان به جهاد تبیین، جهاد فرهنگی، جهاد علمی و ... اشاره کرد.

افضلی با تاکید بر اینکه دانش آشکارترین وسیله قدرت است گفت: روی دیگر دانایی، توانایی است به گونه ای که  11 برابر رشد متوسط جهان، شتاب علمی در ایران است.

وی با اشاره به اینکه پدیده های علمی نو ایران حرف اول را می زند گفت: ما هنوز قله های دانش جهان بسیار عقب هستیم.

افضلی با بیان اینکه اگر روز به روز تاریخ انقلاب را رقم بزنیم افتخاری بر افتخارهای دیگر اضافه می شود عنوان کرد: از ظرفیت های بی نظیر بدنه بسیج و بسیجیان در هر زمینه ای می توان استفاده کرد.

وی در پایان گفت: خیلی از ایده ها به مرحله تولید می رسد اما ناقص است و در بحث تولید ابتر می ماند که باید با حمایت از ایده پرداز نگذاریم در مرحله اولیه باقی بماند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50510

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50510/دانش-آشکارترین-وسیله-قدرت-روی-دیگر-دانایی-توانایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir