کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری/

خاطرات همسران جانبازان و شهدا بهترین الگو برای زندگی عاشقانه جوانان است

5 ارديبهشت 1401 ساعت 10:59

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس اسطور های ابدی ایران زمین هستند و خانواده جانبازان عزیز نماد استقامت و ایثار از خود گذشتگی می باشند. خاطرات همسران جانبازان و شهدا بهترین الگو برای زندگی عاشقانه جوانان است.


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار با خانواده جانباز شهید عبدالصمد رجبی دهکردی در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس اسطور های ابدی ایران زمین هستند و خانواده جانبازان عزیز نماد استقامت و ایثار از خود گذشتگی می باشند. خاطرات همسران جانبازان و شهدا بهترین الگو برای زندگی عاشقانه جوانان است.

 
وی ادامه داد: بدون شک نمی توان از نقش خانواده جانبازان عزیز به ویژه همسران گرامی این عزیزان چشم پوشی کرد و وظیفه هنرمندان و نهاد های فرهنگی و هنری این است که استقامت، ایثار و عشق این عزیزان به همسرانشان را به نسل جوان امروز نشان دهند.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یاد آور شد: شهید رجبی از مردان پر افتخار انقلاب اسلامی بود زندگی این جانباز صبور و سرافراز  باید در قالب های هنری به نسل جدید معرفی شود. چرا که زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مملو از پند ها و درس های آموزنده است.
 
قائدی اظهار داشت: اخلاق و منش شهید رجبی زبانزد خاص و عام بوده و بدون شک انقلاب اسلامی به وجود جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس افتخار میکند چرا که امنیت و آرامش امروز ایران عزیز وام دار ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان و خانواده آنها است.
 
وی افزود: حوزه هنری تلاش دارد با ثبت خاطرات خانواده شهدای عزیز استان در قالب های هنری این استقامت و ایثار را به جامعه و نسل امروز معرفی کند.
 
در این دیدار همسر جانباز شهید عبدالصمد رجبی دهکردی از خصوصیات و محاسن اخلاقی این شهید بزرگوار سخن گفت و افزود: شهید رجبی قریب به 40 سال با مشکلات شدید تنفسی باعزت زندگی کرد.اکنون برای من و پسرم جای او بسیار خالی است.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ جانباز شهید عبدالصمد رجبی دهکردی اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر دچار شیمیایی شدید از ناحیه ریه شد، این جانباز صبور و سرافراز پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی سحرگاه روز ۲۴ فروردین 1401 مقارن با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان به همرزمان شهیدش پیوست. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50496/خاطرات-همسران-جانبازان-شهدا-بهترین-الگو-زندگی-عاشقانه-جوانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir