کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

در بحث آب به دنبال هیاهو و جنجال نیستیم/ تامین آب شرب پایدار در چهارمحال و بختیاری در دستورکار است

4 ارديبهشت 1401 ساعت 19:45

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه صنعت و به‌ویژه صنایع تبدیلی مشکلات زیادی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، پایه و اساس صنعت و تولید آب است، در بحث آب به دنبال هیاهو و جنجال نیستیم و سعی می‌کنیم از مسیر قانونی نسبت به احقاق حقوق مردم استان در این خصوص اقدام کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: جنگ امروز در جهان مبتنی بر قدرت نرم است که مهم‌ترین ابزار این جنگ رسانه است.

 
وی افزود: بهترین روش برای مقابله با جنگ ادراکی و روایت‌های دشمن جهاد تبیین است و اصحاب رسانه خط مقدم این جنگ هستند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای خروج از محاصره‌های تبلیغاتی رسالت بزرگی برعهده اصحاب رسانه است، قطعا استراتژی آفندی رسانه‌ها مورد تایید است و صرفا با رفتارهای دفاعی نمی‌توان در این جنگ پیروز شد.
 
حیدری با اشاره به اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به اصحاب رسانه و فرهیختگان نگاه بلندی است، گفت: پیشنهاد می‌شود اطلس رسانه‌ای با هم‌اندیشی اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری تهیه شود.
 
وی عنوان کرد: ازجمله اقداماتی که مدنظر بود انجام شود بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و همچنین روند پیشرفت پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح چهارمحال و بختیاری است، هم‌اینک بیش از ۷۰ درصد اعتبارات استان محقق شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ پروژه نیمه تمام از سالیان گذشته در استان وجود دارد و سفر ریاست جمهور فرصتی برای تکمیل این پروژه‌ها است، پروژه‌های‌ نیمه تمام استان نیز برمبنای پیشران بودن، عادلانه بودن، با اولویت محرومیت زدایی است که بتواند تحولی در استان ایجاد کند، تدوین شده است.
 
حیدری اضافه کرد: تلاش شد تا با وزرای تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف رایزنی شود، در زمینه راه‌ها گام‌های بلندی برداشته شد و محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری که متصل‌کننده این استان به دیگر نقاط کشور هستند در دستور کار قرار گرفته است، همچنین راه‌آهن یک فرصت بسیار خوب است تا استان را از بن‌بست خارج کرده و باید توجه ویژه‌ایی به آن شود.
 
وی با تاکید بر ظرفیت کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عبور از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی، نوین و دانش‌بنیان می‌تواند تولید را در استان افزایش دهد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئله انتصابات در استان، تاکید کرد: استاندار این استان، جز آخرین استاندارانی بود که انتخاب شد و سه ماه با اولین استان فاصله دارد که این زمان باید مدنظر قرار گیرد، انتصابات فرایند خاصی دارد، هر وزارتخانه‌ای یک تیم انتصابات دارد که افراد معرفی شده از استان‌ها را بررسی می‌کنند و این فرآیند بعضا زمان‌بر است.
 
حیدری تصریح کرد: به دلیل فرایند زمان‌بر انتصابات سعی شد مدیریت ادارات عمدتا با حکم سرپرستی که زمان کمتری می‌طلبد انجام شود، در انتخاب مدیران سعی شد تا افرادی جهادی، پاکدست، انقلابی، تخصصی و جوان انتصاب شوند.
 
وی افزود: در زمینه صنعت و به‌ویژه صنایع تبدیلی مشکلات زیادی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، پایه و اساس صنعت و تولید آب است، در بحث آب به دنبال هیاهو و جنجال نیستیم و سعی می‌کنیم از مسیر قانونی نسبت به احقاق حقوق مردم استان در این خصوص اقدام کنیم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دنبال تامین آب شرب پایدار و مستمر برای مصرف شرب استان هستیم.
 
حیدری بیان داشت:  دستگاه های اجرایی موظف هستتد که آگهی ها را بصورت عادلانه تقسیم کنند و خبرگزاری ها هم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند. 
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به مسئله انتقال آب بهشت آباد اشاره کرد و گفت:  سازمان محیط زیست به پروژه انتقال آب بهشت آباد مجوز قانونی نداده و ما نیز تابع قانون هستیم. 
 
حیدری با تاکید بر اینکه سفر به شهرستان ها را ادامه خواهیم داد خاطر نشان کرد: حل مشکلات شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50493

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50493/بحث-آب-دنبال-هیاهو-جنجال-نیستیم-تامین-شرب-پایدار-چهارمحال-بختیاری-دستورکار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir