کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

کشاورزان اردیبهشت منتظر بارش باشند/ امروز، ثبت شهرکرد به‌عنوان سردترین مرکز استان

30 فروردين 1401 ساعت 9:39

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت‌ماه یکی دو بارش موثر در این استان شاهد باشیم.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا آسمان استان کمی تا قسمتی ابری و در بعدازظهر شاهد رشد ابر و وزش باد خواهیم بود اما بارشی برای این دو روز انتظار نداریم.
 
وی با بیان اینکه از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود تصریح کرد: برای روز پنج‌شنبه انتظار داریم ابرناکی افزایش یابد و بارش‌های پراکنده به وقوع بپیوندد که این وضعیت را بیشتر برای نیمه غربی، شهرستان‌های کوهرنگ و قسمت‌هایی از اردل شاهد هستیم.
 
چراغ‌پور افزود: بارش‌های به‌صورت بهاری و نقطه‌ای است و میزان آن‌ها قابل ملاحظه نیست، اما از اواسط هفته آینده یعنی از روز یکشنبه به بعد و بیشتر برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار داریم شاهد شروع بارش‌های قابل توجهی در استان باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت‌ماه یکی دو بارش موثر در استان شاهد باشیم.
 
وی بیان داشت: شهرکرد امروز، صبح نسبتا سردی را در فروردین‌ماه تجربه کرد و با کمینه دمای هوای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به‌عنوان سردترین ایستگاه استان و سردترین مرکز استان به ثبت رسید.
 
چراغ‌پور یادآور شد: انتظار داریم از امروز به بعد شاهد افزایش نسبی و تدریجی دما در سطح استان باشیم، در 24 ساعت گذشته گرم‌ترین ایستگاه ایل‌بگی با 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 50444

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50444/کشاورزان-اردیبهشت-منتظر-بارش-باشند-امروز-ثبت-شهرکرد-به-عنوان-سردترین-مرکز-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir