کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر احمد راستینه به وزرای نیرو؛

تونل غیرقانونی گلاب ۲ بارگذاری جدید بر زاینده‌رود است نَه پروژه قانونی نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری

30 فروردين 1401 ساعت 9:31

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل غیرقانونی گلاب ۲ بارگذاری جدید بر زاینده‌رود است نَه پروژه قانونی نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری که تنها ۴۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم  شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : اگر پروژه قانونی آب شرب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری معروف به پروژه قانونی بن _ بروجن تا تابستان سال جاری ( ۱۴۰۱ ) بهره‌برداری نرسد، مسئولیت بحران آب در مرکز استان و شهرها و روستاها و همچنین سلامت مردم عزیز استان اینجانب شخصاً متوجه جنابعالی است. 
 
 راستینه در ادامه و تذکر به وزیر کشور هم گفت : هر بحران امنیتی و اجتماعی حاصل از ترک فعل در تامین امنیت اجرای آبگیری این پروژه مستقیماً متوجه شخص جنابعالی خواهد بود. 
 
 وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو گفت : تونل غیرقانونی گلاب ۲ که بر اساس اعلام آن وزارتخانه صرفاً پدافندی است و هیچ‌گونه تخصیص آبی ندارد، در سکوت و با شیطنت به دنبال آبگیری آن هستند که این برخلاف سیاست‌های احیای زاینده‌رود است. 
 
 احمد راستینه هفشجانی خطاب به مردم ۲ استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان گفت : به مردم عزیز دو استان عرض می کنم؛ این تونلِ غیرقانونی، بارگذاری جدید بر زاینده‌رود است، نَه پروژه قانونی نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری که تنها ۴۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب دارد و متاسفم برای آنهایی که با هیاهو و اطلاعات غلط پروژه قانونی آب شرب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را غیرقانونی و تونل غیرقانونی گلاب ۲ را که هیچ مجوز زیست محیطی ندارد و تخصیص آب هم ندارد را قانونی نام می‌برند و این به دنبال خدشه کردن وحدت بین مردم ۲ اُستان است. وحدت بین دو استان مثال‌زدنی است و بر هم نخواهد خورد. 
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج


کد مطلب: 50443

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50443/تونل-غیرقانونی-گلاب-۲-بارگذاری-جدید-زاینده-رود-ن-ه-پروژه-قانونی-نیمی-جمعیت-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir