کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نيروی انتظامی در حفظ امنيت كشور خوش می‌درخشد/بصيرت دينی و امر به معروف دو ويژگی برجسته پليس است

29 فروردين 1401 ساعت 10:53

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نيروی انتظامی در حفظ امنيت كشور واقعا خوش می‌درخشد و بصيرت دينی و امر به معروف دو ويژگی برجسته پليس است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع  کارکنان نیروی انتظامی استان  ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی داشت 29 فروردین روز ارتش اظهار کرد: امنيت، وحدت، برقراري عدالت اجتماعي، اجراي مطلوب احكام و دستورات الهي را از ثمرات ماه مبارک رمضان برشمرد وگفت: انجام فريضه‌های الهی از مهمترين واجبات اجتماعی در دين مقدس اسلام است.

نکونام به توطئه‌ها و دسيسه‌های دشمنان در سست كردن بنيه اعتقادی نوجوانان و جوانان ايران اسلامي اشاره كرد و تصریح کرد:‌ دشمنان اسلام از تمامی ظرفيت‌ها برای ضربه زدن به اسلام استفاده نموده‌اند كه يكی از مهم‌ترين روش‌های آن، استفاده از ابزار فرهنگی و از بين بردن سنت امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اسلامی است تا از آن طريق به اهداف خود دست پيدا كند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عدم بهرمندی از برکات ماه مبارک رمضان را بزرگترین خسارت برشمرد و افزود: خدمت زیر چتر ولایت فقیه یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

امام جمعه شهركرد بر ضرورت ارتقای معنويت و افزايش بينش سياسی كاركنان انتظامي تأكيد كرد و گفت: ماموران پليس به سبب ارتباط مستقيم و مستمر با مردم همواره بايد ارزش‌های اخلاقی و معنويات را مدنظر داشته باشند.

نكونام ، بصيرت ديني و امر به معروف را دو ويژگی برجسته پليس برشمرد و خاطرنشان کرد: پيشگيری از آسيب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نيازمند يک عزم همگانی در اجرای اين فريضه مهم است.

وی عنوان داشت: خداوند برای جامعه بشريت يك راهنمای كامل به نام قرآن فرستاده است و توجه و عمل به قرآن به‌عنوان يك كتاب همه‌جانبه‌‌نگر هميشه راه‌گشای بشر بوده و برای شما به‌عنوان مجريان قانون بايد يك اصل مهم باشد.

امام جمعه شهركرد از زحمات نيروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در برقراری امنيت كشور تقدير و قدردانی كرد و گفت: نيروی انتظامی در حفظ امنيت كشور واقعا خوش می‌درخشد.

نماينده ولی‌فقيه در استان بيان داشت: شما به‌عنوان حافظان امنيت در جامعه از جايگاه ويژه و بالايی برخوردار هستيد و بايد اين جايگاه را حفظ كنيد و نيروی انتظامی به‌عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنيت فداكاری و جانفشانی‌های بسيار كرده است كه شهدای اين عرصه مبين اين فداكار‌ی‌ها و جانفشانی‌هاست.

امام جمعه شهركرد در پايان سبزقامتان و جان بركفان نيروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران برشمرد و گفت: فرمانده نقش بسيار مهمی در كسب اين توفيقات بزرگ دارد و همه ما تحت فرماندهی معزز كل قوا و رهبر عزيزمان حضرت آيت الله عظمی خامنه ای به عنوان يك سرباز هميشه بايد دستورات و رهنمودهای ايشان را سر لوحه كار خود قرار دهيم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50437

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50437/نيروی-انتظامی-حفظ-امنيت-كشور-خوش-می-درخشد-بصيرت-دينی-امر-معروف-دو-ويژگی-برجسته-پليس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir