کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرخابی‌ها واقعاً هواداران‌شان را ناامید کردند؛

جمشیدیان: فینال جام‌حذفی بین نساجی و آلومینیوم خواهد بود/ سپاهان در لیگ قهرمانان به تنظیمات کارخانه برگشت!

29 فروردين 1401 ساعت 9:55

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در لیگ قهرمانان به تنظیمات کارخانه برگشت و همان اتفاقاتی که در لیگ برتر برایش رقم خورد، حالا در آسیا رخ داده.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشیدیان، هافبک پیشین تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون رقابت‌های جام حذفی فوتبال اظهار داشت: پس از حذف تیم‌های مدعی مثل سپاهان، فولاد و گل‌گهر در مرحله یک‌هشتم که با توقف موقت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراه شد، پیش‌بینی می‌شد که تیم‌ها با تمرکز بیش‌تر و اوج آمادگی وارد جام حذفی شوند.
 
وی در ادامه بیان داشت: وقتی تیم‌های مهم لیگ برتری از جام حذفی کنار رفتند، گمان می‌شد که باید منتظر دربی حذفی در فینال مسابقات باشیم اما سرخابی‌ها واقعاً هواداران‌شان را ناامید کردند. پرسپولیس و استقلال از تیم‌هایی بودند که بیش‌ترین شانس قهرمانی را داشتند.
 
جمشیدیان درباره حذف سرخابی‌ها عنوان داشت: پرسپولیس که اصلاً در حد خودش نبود و مقابل بازی درخشان و عالی آلومینیومی‌ها غافل‌گیر شد و شکست خورد، اما استقلال روی تغییرات عجیب سیستم از سوی کادرفنی به جایی نرسید و یه جام مهم را به راحتی از دست داد. شاید تمرکز بیش از حد سرخابی‌ها روی لیگ باعث این اتفاق شده باشد.
 
او با اشاره به سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا تصریح داشت: هنوز شرایط مشخص نیست و شاید قهرمان ۲ فصل لیگ برتر با ۲ فصل جام حذفی برای لیگ قهرمانان ۲ سال دیگر تعیین شوند؛ اما مگر چه اشکالی دارد که تیمی مثل نساجی و یا آلومینیوم و هر تیم دیگری این تجربه را که  حتماً سزاوارش هم هستند را کسب کنند؟!
 
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در همین رابطه گفت: الان مثلا تیم‌هایی مثل التعاون و یا الفیصلی از عربستان سعودی که در لیگ قهرمانان هستند، در لیگ خودشان متوسط و ضعیف عمل کرده‌اند. با این حال با توجه به شرایط میزبانی‌ها، پیش‌بینی می‌کنم که فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم باشد.
 
هم‌بازی اسبق سیدمهدی رحمتی در مورد نمایش او در کسوت سرمربی‌گری تأکید داشت: یک مربی را حتی با یک یا ۲ سال هم نمی‌توان قضاوت کرد و باید کیفیت او در چند تیم و شرایط مختلف سنجیده شود. رحمتی در کنار فرهاد مجیدی، جواد نکونام و سایرین از نسل جدید مربی‌گری در فوتبال ماست که این موارد در لیگ یک و دو هم به وفور وجود دارد.
 
وی در این باره اذعان داشت: عمل‌کرد رحمتی در شهرخودرو متوسط بوده و تاکنون هم که در آلومینیوم خیلی خوب نتیجه گرفته. اگر او بتواند تحت هر شرایط و به هر راهی جام حذفی را بگیرد، ارزش بسیاری خواهد داشت؛ چرا که این جام را حتی تیم‌هایی با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه هم نگرفته‌اند.
 
بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان هم‌چنین به شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و عنوان داشت: تیم در لیگ قهرمانان به تنظیمات کارخانه برگشت و همان اتفاقاتی که در لیگ برتر برایش رقم خورد، حالا در آسیا رخ داده. تیم درگیر یک افت ناگهانی پس از شروه خوبش مقابل پاختاکور شد و به این وضع رسید.
 
جمشیدیان در ادامه این بحث بیان داشت: سپاهان قطعاً توان پیروزی مقابل الدحیل قطر با آن همه موقعیت‌سازی را داشت؛ همان‌طور که با یک اخراج عجیب در برابر التعاون بسیار معمولی، متحمل شکست سنگینی شد. شکست در بازی آخر متاثر از شکست در برابر الدحیل بود و توجیه‌پذیر هم نیست.
 
او در پایان گفت: اگر اشتباهات خط تدافعی تیم فوتبال سپاهان روزی تمام شود، طلایی‌ها به راحتی از گروه‌شان صعود خواهند کرد. هیچ‌کدام از این رقبای سپاهان در حد نام‌شان نیستند و برتری خاصی نسبت به نماینده ایران از خود نشان نداده‌اند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50432

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50432/جمشیدیان-فینال-جام-حذفی-بین-نساجی-آلومینیوم-خواهد-سپاهان-لیگ-قهرمانان-تنظیمات-کارخانه-برگشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir