کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد:

معلمان جایگاه رفیع تعلیم و تربیت را بر قله‌های افتخار نشاندند

29 فروردين 1401 ساعت 9:11

مسعود گل‌محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد گفت: معلمان در کنار مردم و در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، آن ها جایگاه رفیع تعلیم و تربیت را بر قله‌های افتخار نشاندند.


به گزارش جهانبین نیوز؛" مسعود گل‌محمدی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد و دبیر جلسه؛ با ارائه گزارشی از عملکرد شورا بر لزوم‌ استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش تاکید کرد؛ و گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های آموزشی؛ پرورشی، مالی و ... ارائه داد.

وی با اشاره به مقام و جایگاه رفیع معلم، از اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم خواست تا اجرای برنامه ها متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگیان، و با برنامه ریزی دقیق و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا انجام پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد افزود: معلمان ایثارگر در سالی که گذشت، در کارزاری شبانه‌روزی برای دسترسی همه کودکان به آموزش و پرورش پیش از آن که در پی چشم‌انداز عادی شدن اوضاع باشند، مجاهدانه کوشیدند و نشان دادند هرکجا این نظام مقدس و مردم به مجاهدت نیاز دارند و فدایی و مدافع می خواهند، معلمان در کنار مردم و در خط مقدم حضور دارند.

گل محمدی ادامه داد: معلمان، بزرگوارانه رنج دوران را به جان خریدند و همانگونه که کادر بهداشت و درمان کشور حماسه ساز شدند؛ معلمان نیز جایگاه رفیع تعلیم و تربیت را بر قله‌های افتخار نشاندند.

وی تصریح کرد: در وضعیت فوق‌العاده و نگران‌کننده‌ای که بواسطه شیوع بیماری کرونا بوجود آمده بود، گروهی از معلمان در بستر بیماری تصاویر افتخارآمیز و غرور‌آفرینی از عشق و ایثار آفریدند و برخی از ایشان فرشته‌وار عروج کردند و در این مسیر پرافتخار جان سپردند.

گل محمدی بیان داشت: ایثار و ازخودگذشتگی معلمان و بکارگیری ابتکارات فردی و همراهی خالصانه و بی‌نظیر خانواده‌های ایشان در این مسیر پرفراز و نشیب، تجربه زائدالوصفی از درهم‌آمیختگی محیط کار و فضای خانه را در خاطره ها ماندگار ساخت و مبارزان جبهه‌های نبرد دانایی علیه جهل را، پشت‌گرم و استوار ساخت تا آموزش فرزندان این مرز و بوم هیچگاه به تعطیلی نینجامد.

در ادامه"عبدالعلی ارژنگ" فرماندار شهرستان شهرکرد  ضمن  بررسی مصوبات، اظهار امیدواری کرد که شان معلمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چرا که  تکریم و تجلیل از مقام معلم در حقیقت تجلیل از جایگاه علم و خرد خواهد بود.

همچنین "اکبری" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان شهرکرد و حیدری " سرپرست آموزش و پرورش منطقه لاران" ضمن ارایه گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف و  با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ معلم  بر اجرای برنامه های مختلف در شان و مقام معلم تاکید داشتند.

اکبری، در خصوص ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی در شهرک منظریه به دلیل ظرفيت و پتانسيل لازم براي بهبود شرایط یاددهی- یادگیری دانش‌آموزان، احساس امنیت روانی از بعد آموزشی و كسب برجسته‌ترين مقام های علمی، ورزشی  در همه سطوح و رشته ها دارد به شرط فراهم بودن زمینه‌ها نیزتاکید داشت. 

در پایان؛ دراین جلسه در خصوص کیفیت بخشی به  برنامه های تکریم و تجلیل از فرهنگیان، مشارکت دانش آموزان در مراسم های مختلف، استفاده از تمام  ظرفیت ها و پتانسیل  ها  جهت برگزاری  برنامه‌های متنوع  فرهنگی  باشکوه و در شأن  مقام همکاران فرهنگی زحمتکش ضمن رعایت تمام  دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی ، ایجاد فضاهای آموزشی و ...  تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50430

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50430/معلمان-جایگاه-رفیع-تعلیم-تربیت-قله-های-افتخار-نشاندند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir