کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

  در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

  تحویل 283 مسکنن مددجویی و بیش از یک هزار پروژه محرومیت زدایی

28 فروردين 1401 ساعت 9:58

 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: ۲۸۳ مسکن مددجویی تحویل و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت‌زدایی، غسالخانه و... تحویل داده می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛  سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) صبح امروز در آئین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت ‌زدایی اظهار کرد: از مهم‌ترین  رسالت‌های سپاه توجه به محرومیت‌زدایی،  مردم‌یاری و مردم‌داری است و به تعبیر فرمانده سپاه،  "سپاه مکمل کار دولت‌ها است"  بنابراین هرکجا که لازم باشد بچه‌های جهادی ورود می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت میلاد امام حسن (ع)  آیین اختتامیه اقدامات ارزشمندی که در این استان با تعامل سپاه و بسیج و سایر ادارات صورت گرفته برگزار می‌شود تصریح کرد:  در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به‌صورت مستقیم  و منابع طبیعی و آبخیزداری،  محیط زیست،  جهاد کشاورزی،  بنیاد مسکن و... به‌صورت غیرمستقیم نقش داشتند.
 
سردار اکبری یادآور شد:  امروز ۲۸۳ مسکن مددجویی تحویل و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت‌زدایی، غسالخانه و... تحویل داده می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری اضافه کرد:  رسم سپاه حضور در آیین های کلنگ زنی نیست و معتقد است باید طرح‌ها سریعا افتتاح شوند اما امروز کلنگ‌زنی ۴٠٠ مسکن و ۱۵ کارگاه اشتغال‌زایی کوچک زودبازده را نیز در برنامه داریم.
 
وی بیان داشت: همچنین توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به یمن میلاد کریم اهل بیت (ع) در شهرستان‌های ده گانـه توزیع از دیگر برنامه های امروز است، از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون ۴۶٠ میلیارد تومان کمک در قالب کمک های مؤمنانه جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
 
سردار اکبری ادامه داد:  علاوه بر این ۳۵٠ سری جهیزیه نیز امروز در بین نیازمندان توزیع می شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)  با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود:  مشکلات معیشتی ۹۹ درصد مسائل مطرح شده در دیدارهای مردمی را تشکیل می دهند و ما پیگیر رفع این مشکلات در تهران هستیم.
 
انتهای پیام/ ۱٠۲۶ج


کد مطلب: 50417

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50417/تحویل-283-مسکنن-مددجویی-بیش-یک-هزار-پروژه-محرومیت-زدایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir