کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم رعایت عدالت در بکارگیری نیروها و توزیع بودجه در برش های شهرستانی

25 فروردين 1401 ساعت 12:18

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بکارگیری نیروی انسانی و هم در تقسیم بودجه ها در شهرستان ها باید عدالت رعایت شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قدرت الله حمزه پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کم کاری، کم فروشی، گران فروشی، خیانت به مردم، خدمت نکردن به خلق و... مصادیق بارز فساد هستند و باید با آن برخورد شود. 

 
وی افزود: هم در بکارگیری نیروی انسانی و هم در تقسیم بودجه ها در شهرستان ها باید عدالت رعایت شود. 
 
نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک مدیر نباید تصور کند همین که حکم مدیریت وی صادر شد کار تمام است، ادامه داد: در برابر سلامت، معیشت و معنویت مردم مسؤول هستیم و مدیران تحقق این سه مهم را سرلوحه خود قرار دهند. 
 
حمزه عنوان کرد: یک مدیر اگر می خواهد در عرصه خدمت بماند باید جهادی و عادلانه رفتار کند، اما بسیاری هنوز این مهم را درک نکرده اند. 
 
وی خاطرنشان کرد: بانک ها باید موانع را بردارند و به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران کمک برسانند. 
 
نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار اضافه کرد: مرور تاریخ انقلاب نشان می دهد هر کجا مدیری سرباز ولایت بود و به کار خود توجه و دقت داشت مشکلات وجود نداشت، در صنعت دفاعی در دنیا زبان زد هستیم اما در اقتصاد، فرهنگ و.... دچار مشکل هستیم اگر یک مجموعه ولایی باشد قطعا می تواند مشکلات مردم را حل کند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50404

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50404/لزوم-رعایت-عدالت-بکارگیری-نیروها-توزیع-بودجه-برش-های-شهرستانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir