کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خیانتی بالاتر از کوتاهی سهوی یا عمدی مسئولان در ایفای نقش نیست

25 فروردين 1401 ساعت 9:23

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: چه خیانتی بالاتر از این که به‌عنوان کارگزار نقش خود را سهوا یا عمدا به خوبی ایفا نکنیم و دولت به سرانجام نرسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رسالت و مسؤولیت در نظام اسلامی سنگین است و نباید ساده انگاشته شود، باید خود را آماده کنیم تا شانه‌هایمان ظرفیت و توانایی حمل این بار را داشته باشد.

وی افزود:  نظام جمهوری اسلامی از همه جهات با دیگر نظام های دنیا متفاوت است، اما آنچه در این خصوص مورد توجه قرار دارد، این است که جمهوری اسلامی نظامی ولایت الهی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صرف دانستن کمک کننده نیست، اراده می خواهد که بدانیم و حرکت کنیم و همه لوازم و نیازهای را نیز فراهم نماییم، یکی از نکات بسیار مهم در حرکت قطعا تقوا است.

نکونام عنوان کرد: همه دین اسلام، پرهیزگاری است و اگر فردی بخواهد کارگزاری در نظام جمهوری اسلامی باشد باید اهل پرهیزگاری باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به افرادی مزین به لباس پرهیزگاری نیاز دارد، اینکه عده ای این مهم را دست نیافتنی و نایافتنی می‌دانند صحیح نیست، باید تلاش کرد تا فاصله خود با فرد پرهیزگار مورد نظر دین اسلام را کم کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همانگونه که نظام کلان کشور با نظامات دیگر دنیا متفاوت است، دولت‌ها هم در این نظام متفاوت هستند، برخی دولت‌ها با شعارهایی سرکار آمدند و سعی کردند خود را با آرمان‌های امام و انقلاب نزدیک بدانند، اما در مقاطعی هم دولت‌های روی کار آمدند که با تمام وجود تلاش کردند تا آرمان‌ها را در جامعه محقق کنند لذا کارگزاران در این دولت باید با شکل و شمایل و رفتارهای دیگری باشند.

نکونام تاکید کرد: چه خیانتی بالاتر از این که به‌عنوان کارگزار نقش خود را سهوا یا عمدا به خوبی ایفا نکنیم و دولت به سرانجام نرسد.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50401

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50401/خیانتی-بالاتر-کوتاهی-سهوی-یا-عمدی-مسئولان-ایفای-نقش-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir