کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار نیروی انتظامی

از دستگیری سارق طلاجات تا کشف بیش از 300 کیلو تریاک در چهارمحال و بختیاری

23 فروردين 1401 ساعت 9:02

نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی دو عملیات پلیسی اقدام به به دستگیری سارق طلاجات در شهرستان فارسان و کشف 390 کیلوگرم تریاک در محور خانمیرزا-بروجن کرد.


سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فارسان اظهار کرد: درپی وقوع يک فقره سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان روستای فیل‌آباد بخش باباحیدر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فارسان افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پليسی، سارقان را شناسايی و پس از هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و دو خودروی مورد استفاده آن‌ها در سرقت نیز توقیف و به پليس آگاهی منتقل شدند.

شکری ادامه داد: سارقان در بازجويی‌های تخصصی پليس آگاهی به سرقت طلاجلات از منزل مورد نظر اعتراف کردند و اموال مسروقه از مخفيگاه آن‌ها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: اموال مسروقه عيناً به مال‌باخته تحويل و سارق پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائی تحويل شد.

قاچاق تریاک در محور خانمیرزا-بروجن

سردار "منوچهر امان اللهی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار کرد: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت سوداگران مرگ در تهيه و توزيع مواد مخدر در استان، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وي افزود: پس از انجام تحقيقات و اخذ مجوز قضائي، یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر و یک دستگاه پژو اسکورت قاچاقچیان در محور "خانمیرزا -بروجن" متوقف شدند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در بازرسی از این خودروها 390 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف و 3 قاچاقچی دستگير شدند.
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50376

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50376/دستگیری-سارق-طلاجات-کشف-بیش-300-کیلو-تریاک-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir