کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید عشایر بزرگترین رخداد فرهنگی در سطح ملی و فراملی کشور است

23 فروردين 1401 ساعت 9:01

علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری بزرگترین رخداد فرهنگی در سطح ملی و فراملی کشور در آغاز قرن جدید است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست تخصصی کمیته امور نمایشگاهی و غرفه های کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در اداره کل امور عشایر استان گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری بزرگترین رخداد فرهنگی در سطح ملی و فراملی کشور در آغاز قرن جدید است.

ایزدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، اظهار داشت: یکی از اهداف کنگره تبیین خدمات جمهوری اسلامی و نظام در مناطق محروم و عشایری کشور در راستای شعار کنگره «ده هزار شهید_ ده هزار خدمت» می باشد.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 10 هزار خدمت به یاد و نام شهدای عشایر در صعب العبور ترین و دور افتاده ترین مناطق استان انجام شده است و در دورترین مناطق عشایری استان خدمات امور عشایر و نظام جمهوری اسلامی مشهود است.

ایزدی با اشاره به رویکردهای فرهنگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، تقویت وحدت اقوام و مذاهب کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، تصریح کرد: هویت بخشی به جامعه عشایر، معرفی شهدای مظلوم جامعه عشایری و استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت به عشایر از جمله اهداف برگزاری کنگره می باشد.

حسین پور، مدیر کل امور عشایر استان نیز افزود: برنامه ریزی لازم در خصوص برپایی غرفه و نمایشگاه معرفی عشایر استان های مختلف کشور در کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور انجام شده است.

وی عنوان کرد: معرفی ایلات و عشایر، افتتاح کارخانه و طرح های خدمت رسانی، حضور معتمدین و بزرگان ایلات و طوایف از دیگر برنامه های پیش بینی شده در زمان برگزاری کنگره می باشد.

انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 50375

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50375/برگزاری-کنگره-ملی-10-هزار-شهید-عشایر-بزرگترین-رخداد-فرهنگی-سطح-فراملی-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir