کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان:

تخریب ۲۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در سامان/ ۷۳۰ مترمربع آزاد سازی اراضی کشاورزی

21 فروردين 1401 ساعت 8:57

یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۲۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان سامان خبر داد و گفت: با این اقدام ۷۳۰ متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۲۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان سامان خبر داد و گفت: با این اقدام ۷۳۰ متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی اضافه کرد: تخریب این ساخت و سازها با حضور دادستان شهرستان سامان، فرمانده یگان حفاظت اداره امور اراضی استان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان، نیروهای انتظامی، مسئول، کارشناس حقوقی و یگان حفاظت اداره امور اراضی شهرستان صورت گرفت.

مرادعلی پالیزوان کارشناس حقوقی اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ ها و با اخذ دستور مقام قضایی در اراضی باغی بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان اجرایی شد.

پالیزوان از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات خود را دارند درخواست کرد در ابتدای امر با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در صورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی و  پس از اخذ مجوز از کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ طبق مجوز صادره اقدام به تغییر کاربری نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

علی نصیری مسئول گشت امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان گفت:
تخریب این ساخت و سازها پس از اخطار‌های اداری و قانونی و متاسفانه بی توجهی افراد به این اخطار‌ها صورت گرفت.

وی افزود: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی شهرستان سامان است، و از شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها درخواست می‌کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی مراتب را به این مدیریت اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50346

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50346/تخریب-۲۰-فقره-ساخت-ساز-غیر-مجاز-سامان-۷۳۰-مترمربع-آزاد-سازی-اراضی-کشاورزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir