کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری در هفته پیشِ رو آفتابی است

14 فروردين 1401 ساعت 9:57

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دو روزی است که جوی نسبتا پایدار در این استان مستقر شده است و شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو روزی است که جوی نسبتا پایدار در این استان مستقر شده است و شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.
 
وی بیان داشت: در برخی ساعات این هفته ابرناکی در بعد از ظهرها رشد می‌یابد و وزش باد دور از انتظار نیست، اما تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بعدازظهرها شاهد رشد ابر خواهیم بود و آسمان تا قسمتی ابری خصوصا در ارتفاعات و شمال غرب استان هم دیده می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بروز غبار صبحگاهی رقیق در برخی مناطق به‌ویژه مناطق غربی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و بن برای امروز و فردا در آسمان دیده می‌شود.
 
وی از افزایش دما در روزهای اخیر خبر داد و یادآور شد: همچنین روند افزایش نسبی و تدریجی دما را پیشِ رو داریم و امروز صبح بلداجی و شهرکرد با کمینه دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان و در 24 ساعت گذشته هم مالخلیفه با بیشینه دمای 27 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه ثبت شده است.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50279

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50279/آسمان-چهارمحال-بختیاری-هفته-پیش-رو-آفتابی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir