کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان:

راه های اداره اقتصادی کشور در شعار سال به وضوح پدیدار است

12 فروردين 1401 ساعت 8:18

احمد راستینه گفت:مقام معظم رهبری طی سالیان متوالی بر دو معقوله تولید و علم تاکید فراوانی دارند ، ایشان تلاش کردند با حمایت از اندیشمندان و دانشمندان این سرزمین می خواهند جامعه را به سمت یک گفتمان مشترک سوق دهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های  شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تبیین شعار راهبردی سال 1401 اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی سالیان متوالی بر دو معقوله تولید و علم تاکید فراوانی دارند ، ایشان تلاش کردند با حمایت از اندیشمندان و دانشمندان این سرزمین می خواهند جامعه را به سمت یک گفتمان مشترک سوق دهند.

وی افزود: در طول سال های گذشته با پرچم داری مقام معظم رهبری ما به سمت ایجاد شرکت های دانش بنیان و فناور و نسل سوم دانشگاهی جهت توسعه کشور حرکت کردیم.

راستینه ادامه داد: خودکفایی و تولید کالاهای اساسی بر خلاف نگاه بعضی از رجال سیاسی دولت که بر این عقیده بودند تا زمانی که کالایی در دنیا تولید می شود، نیازی به تولید در کشور نیست ، یکی از راه های اداره اقتصادی کشور می باشد.

وی همچنین تکیه بر ظرفیت های درونی نظام و شکست مرزها و محدودیت ها جریان حاکم بر اقتصاد جهانی را دومین راه اداره اقتصادی کشور دانست و گفت: سکشتن مرزهای علم و دانش ، خلاقیت و ایده های نوین ، نگاه ها و اندیشه های مبتنی بر عبور از مرز های موجود برای خلاقیت و تامین نیاز های کشور می تواند از راه های اداره اقتصاد کشور باشد.

راستینه بیان کرد: اساسا امنیت پایدار،تولید ثروت و تولید علم سه رکن اساسی پیشرفت و تعالی یک جامعه می باشد.

راستینه در آخر اظهار کرد: گره خوردن امنیت به علم و تولید خلاقانه در کشور  امروزه فناوری های دفاعی بی نظیری را بوجود آورد که این همان نقشه راه امام راحل و مقام معظم رهبری در تمامی عرصه های جامعه و بخصوص اقتصادی می باشد.

انتهای پیام/1030 ج

 


کد مطلب: 50272

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50272/راه-های-اداره-اقتصادی-کشور-شعار-سال-وضوح-پدیدار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir