کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر آموزش و پرورش:

طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اجرا می‌شود/ مدارس کانکسی و سنگی جمع‌آوری خواهد شد

4 فروردين 1401 ساعت 11:30

وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم از برنامه‌های مهم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آموزش و پرورش است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی 16 منطقه مرزی در حال انجام است و نیروهای جهادی در حال کار برای رفع مشکلات و نیازهای استان‌های مرزی هستند.
 
وی اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سال تحصیلی 1402-1401 آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند و متاسفانه طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم مدتی قطع شده بود.
 
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر رفع کمبودهای زیرساختی و آموزشی استان خوزستان، افزود: مدارس کانکسی و سنگی در استان خوزستان باید برداشته شود و برای تحقق این امر اعتبار کافی، تأمین شده است.
 
نوری با یادآوری اینکه بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار توسعه فضاهای آموزشی سه سال به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: البته مشکل برخی از مدارس که نیاز به سرویس‌های بهداشتی دارند در سال جاری برطرف خواهد شد تا این مدارس از ابتدای سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 50243

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50243/طرح-تغذیه-رایگان-مناطق-محروم-سال-تحصیلی-۱۴۰۲-۱۴۰۱-اجرا-می-شود-مدارس-کانکسی-سنگی-جمع-آوری-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir