کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداری شهرکرد مطرح کرد

خدمت‌رسانی نارنجی پوشان در ایام نوروز/ شهرداری شهرکرد آماده خدمت‌رسانی است

28 اسفند 1400 ساعت 11:14

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تمامی نیروهای خدمات‌رسان شهرداری شهرکرد به ویژه خدمات شهری در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.


به گزارش جهانبین نیوز، عبدالصادق نجفی در آخرین جلسه هماهنگی خدمات نوروز در شهرداری با اشاره به نظارت مستمر بر نظافت معابر و پاكسازي بوستان‌ها و فضاي سبز در ايام نوروز اظهارداشت: نصب المان نوروزی و فرهنگی، نظافت معابر و پاكسازي فضاهاي سبز، بلوارها، گل‌كاري ميادين، تجهيز و آماده‌سازي آب نماهاي شهري و پارك‌ها، ايمن‌سازي وسايل و ست‌هاي ورزشي نصب شده در بوستان‌ها، رنگ‌آميزي جداول و خيابان‌ها، نظافت بوستان‌ها و پاكسازي ورودي‌‎هاي شهر ازجمله اقداماتي است كه براي زيباسازي شهر شهرکرد در تعطيلات عيد نوروز باید در دستور كار قرار داده شود.

 
وی با بیان اینکه نواقص روشنایی پارک‌ها و معابر باید رفع شود، افزود: همچنين بازديد مستمر از ساخت و سازها، سدمعبر و سرويس‌هاي بهداشتي موجود در شهر به منظور قابل استفاده بودن 24 ساعته براي ميهمانان عزيز از ديگر برنامه‌هايي است كه ایام نوروز انجام خواهد شد.
 
سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: طي برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده همه نيروهاي سازمان‌های به ویژه سازمان‌های خدمات‌رسان با فعاليت به صورت كشيك آماده پاسخگويي به نياز شهروندان و مسافران هستند.
 
نجفی با اشاره به جمع‌آوري زباله‌ها در ايام عيد گفت: نیروهای خدمات شهری به منظور جمع‌آوري زباله‌هاي سطح شهر به صورت شیفت‎بندی حضور خواهند داشت و طبق جدول زمان‌بندي فعاليت اين عزيزان، هيچ گونه زباله‌اي در طول ايام تعطيلات در شهر انباشته نخواهد شد.
 
وی گفت: در ایام نوروز تمامی مدیران باید در دسترس باشند و در صورت وقوع بحران باید به صورت میدانی حضور داشته باشند.
 
سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: باید برنامه‌ریزی لازم در سال آینده صورت پذیرد که حقوق کارگران به هیچ عنوان معوق نشود و حقوقات به موقع پرداخت شود.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱


کد مطلب: 50223

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50223/خدمت-رسانی-نارنجی-پوشان-ایام-نوروز-شهرداری-شهرکرد-آماده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir