کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

افزایش 30 درصدی مصرف آب در شهرکرد در ایام منتهی به سال

28 اسفند 1400 ساعت 10:45

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افزایش 30 درصدی مصرف آب آشامیدنی در شهرکرد خبر داد. 


مراد محمودی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در روزهای اخیر که روزهای پایانی سال است مصرف آب شهروندان در مرکز استان ( شهرکرد ) 30 درصد افزایش یافته که در صورت تداوم این وضعیت احتمال افت فشار و قطعی آب دور از انتظار نخواهد بود.

 
 وی نیاز آبی شهرکرد را کمتر از 700 لیتر در ثانیه اعلام کرد و افزود: در این روزهای پایانی سال مصرف آب بیش از 900 لیتر بر ثانیه شده است که تاکید می شود شهروندان محترم با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب امکان استفاده همگان را از آب موجود فراهم نمایند.
 
 معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون این مصرف از ذخایر آبی موجود در مخازن ذخیره تامین شده است و هشدار داد مصرف آب را مدیریت نکنیم افت فشار و قطعی آب در پی خواهد بود.
 
محمودی گفت: مصرف فعلی آب در شهرکرد طی سالیان گذشته بی سابقه بوده که لازم است مردم شریف نهایت دقت در مصرف و عدم مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیر شرب را مد نظر قرار دهند.
 
وی در پایان یاد آوری کرد مردم شریف با رعایت مدیریت مصرف آب و احساس مسئولیت بیش از پیش در استفاده عادلانه آب شرایطی را فراهم نمایند تا همگان بتوانند از آب موجود بهره مند گردند و بدون دغدغه به استقبال سال جدید بروند.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 50220

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50220/افزایش-30-درصدی-مصرف-آب-شهرکرد-ایام-منتهی-سال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir