کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت/

قانون دانان قانون شکن

25 اسفند 1400 ساعت 22:22

پرده گشائی از غصب خانه هاس سازمانی توسط برخی از مسئولین استان چهارمحال و بختیاری


به گزارش جهانبین نیوز؛ نریمان شیوندی فعال سیاسی در یادداشتی نوشت؛ این روزها دغدغه مردم ما خانه، نان، آب است، مردم شریفی که در هر لحظه برای اقتدار مملکتشان می ایستند و می آیند.
 
حال مایی که ادعای خدمت داریم و یا برای خدمت می آییم یقینا در برابر این مردم مسئولیم.
مسول تک تکشان.
 
خانه های سازمانی که به عنوان امتیاز مثبتی برای کارمندان در نظر گرفته شده اند و صد البته باید امتیاز مثبت تلقی شوند یعنی کارمندان ما در تمامی حوزه ها باید احساس عدالت و انصاف کنند که در برابر خدماتشان این منزل به آنها تعلق می گیرد.
 
حال اگر خدایی ناکرده این منازل اسبابی گردند در راستای سفارش و رانت و... یقینا امتیاز منفی محسوب می شوند و انگیزه خدمت از کارمند کسر خواهد شد.
 
پس مدیران عزیز
مدیران خدمت
اندکی تامل نیاز است
 
چه کسانی امروز که نه، سالهاست در این منازل جا خوش کرده اند.
 
آیا دید عدالتتان گشوده است؟!!
 
متاسفانه در استان چهارمحال و بختیاری، خانه های سازمانی، برای برخی ساکنانش به محل اسکان دائم تبدیل شده است؛ خانه هایی که مهلت قانونی سکونت در آن سالهاست به پایان رسیده است.

در بین این افراد، کسانی هستند که خارج از شهرکرد، سکونت و یا پست های مدیریتی گرفتند و خانواده شان نیز در این واحدها سکونت ندارند اما کلید خانه را تحویل نداده اند.
 
تقریبا همه ساکنان این واحدهای سازمانی در یک موضوع مشترک هستند، اینکه این خانه ها را حق خود می دانند؛ از ساکنی که می گوید: هدف و انگیزه من از سکونت این بوده است که شاید این خانه به من واگذار شود تا افرادی که مدعی می شوند سکونت شان قانونی است و پس از گذشت سال ها سکونت، براساس قانون، باید خانه سازمانی به آنها فروخته شود.
 
سوال که باتوجه به سکونت غیر قانونی ساکنان، چرا تا کنون دستگاه های دولتی سکوت کرده اند و تخلیه صورت نگرفته است؟ حال اینجا این سوال مطرح است که از متولیان این خانه های سازمانی یعنی راه و شهرسازی باید پرسید، که چرا جدیت لازم را برای تخلیه نداشته اند.

هرچند مسئولان این سازمان دلایل خاص خود را دارند و آن هم  بیشتر به موضوع قانون واگذاری خانه های سازمانی باز می گردد که دولت مردمی از دادگستری استان و دستگاههای نظارتی خواهشمندیم در راستای تنویر اذهان عمومی و جلوگیری از تضییع شدن حقوق بیت المال نسبت به خلع ید نمودن منازل سازمانی از دست این مسئولین قانون مدار همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 50204

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50204/قانون-دانان-شکن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir