کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بن؛

اهتمام ویژه دستگاههای اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

23 اسفند 1400 ساعت 13:33

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن گفت: تمامی دستگاههای اجرایی،شهرداری ها و دهیاری ها برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اهتمام ویژه داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در حاشیه جلسه ستاد  اجرایی ساماندهی خدمات سفر شهرستان گفت: تمامی دستگاههای اجرایی،شهرداری ها و دهیاری ها برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود منابع آب و احتمال افزایش مصرف آب در آستانه نوروز افزود: مسئولان آب و فاضلاب بایستی علاوه بر فرهنگ سازی برای صرفه جویی و مدیریت منابع آب کنونی و رفع شکستگی های لوله های آب نسبت به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مورد نیاز تمهیدات لازم را به موقع بیندیشند.

علی بیگی اضافه کرد: وجود برخی نارضایتی ها از وضعیت ستاد تنظیم بازار و تصریح کرد تقویت نظارت ها برای توزیع تمامی کالاهای مور نیاز به ویژه اقلام اساسی از هنگام خروج از انبار تا زمان توزیع بین مصرف کنندگان ضروری است.

وی بیان کرد: افزایش گشت های نوروزی نیروی انتظامی ضروری و یاد آور شده است ، دستگاههای اجرایی این شهرستان نصب دوربین های مدار بسته و رعایت موارد امنیتی را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بن اضافه کرد: لیست کشیک های نوروزی تمامی دستگاهها تهیه و اطلاع رسانی گردد .

علی بیگی به وجود چهار بقعه متبرکه در شهرستان اشاره و تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نسبت به خدمات رسانی بهتر در این بقاع متبرکه اقدام و سایر دستگاههای اجرایی برای کمک به این مجموعه تلاش نمایند.

وی با اشاره به وجود رشته های صنایع دستی و هنرهای سنتی قابل توجه در شهرستان افزود: راه اندازی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و هنرهای سنتی در مرکز شهرستان با همکاری سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار گیرد،فرماندار شهرستان بن تصریح کرد  رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی الزامی می باشد.

طرح درآمد زدایی گردشگری را دردستور کارخود قرار گیرد

علیرضا جیلان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان چهار محال وبختیاری نیز در این جلسه گفت: شهرداران و دهداران طرح درآمد زدایی گردشگری را دردستور کارخود قراردهند.

وی تاکیدکرد: اولویت اسکان گردشگران و مسافران با مراکز اقامتی دارای مجوز می باشد و این اداره به منظور ارتقا کمی و کیفی زیر ساختهای گردشگری و بهبود وضعیت اقامتی آمادگی صدور مجوز اقامت گاههای بومگردی در کمترین زمان ممکن را دارد.

جیلان یادآور شد: تمامی قلعه ها و بناهای تاریخی و اماکن گردشگری استان در نوروز 1401 فعال می باشند.

انتهای پیام/1030 ج

 


کد مطلب: 50187

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50187/اهتمام-ویژه-دستگاههای-اجرایی-خدمات-رسانی-مسافران-نوروزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir