کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير کانون ياوران محيط زيست دانشگاه آزاد شهرکرد:

آگاهی مردم از محیط زیست باید بالا رود/حفظ و احیاء منابع طبیعی هدف بسیاری از دانشجویان

7 فروردين 1401 ساعت 8:49

دبير کانون ياوران محيط زيست دانشگاه آزاد شهرکردگفت: کانون یاوران محیط زیست از آذرماه در دانشگاه آزاد شهرکرد با هدف حفظ و احیا منابع طبیعی راه اندازی شد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حديثه فتح‌اللهي دبير کانون ياوران محيط زيست دانشگاه آزاد شهرکرداظهار کرد: کانون یاوران محیط زیست از آذرماه در دانشگاه آزاد شهرکرد با هدف حفظ و احیا منابع طبیعی راه اندازی شد.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت های این کانون به خاطر کرونا محدود است تصریح کرد: امید داریم با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا کانون یاوران محیط زیست ادامه فعالیت داشته و به کار خود ادامه دهند.
 
فتح اللهی با اذعان بر اینکه کانون یاوران محیط زیست در روشن شدن فکر و آگاهی مردم در خصوص منابع طبیعی بسیار کمک می کند   خاطر نشان کرد: این کانون می تواند در زمینه های علمی،فرهنگی و هنری نیز فعالیت داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: ما از مسئولین درخواست داریم که هزینه های کانون را به نوعی پرداخت کنند و در این راستا  اهمیت بیشتری به جوانان بدهند چراکه هدف ما توسعه علم و فرهنگ دانشجویان است.
 
فتح‌اللهي با اشاره به اینکه حضور دانشجو با قدرت و وقت بيشتر و علاقه موجب مي‌شود که کانون‌ها بهتر پيشرفت کنند اذعان داشت: در کنار دانشجویان، خود دانشگاه نيز در زمينه پيشرفت اين کانون‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وي در پایان تشریح کرد: همه تلاش ما این است که از تجربیات اساتید و مسئولین در این زمینه استفاده کنیم تا بهتر بتوانیم به اهداف خود دست بیابیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
 


کد مطلب: 50184

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50184/آگاهی-مردم-محیط-زیست-باید-بالا-رود-حفظ-احیاء-منابع-طبیعی-هدف-بسیاری-دانشجویان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir