کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ؛

طرح نظارتی نوروز از اول اسفند آغاز شده است

23 اسفند 1400 ساعت 9:21

غلامرضا قائد امینی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسان سازمان صمت علاوه بر حوزه کالاهای سرمایه ای در کنار بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان بر کالاهای مصرفی نیز نظارت داشته و با تخلفات احتمالی برخورد جدی می کنند.


غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بازرسان بر گروههای مختلف کالایی و عرضه کنندگان خدمات نظارت دارند.

وی افزود: قالیشویی و خشکشویی ، کارواش و آرایشگاههای زنانه و مردانه در حوزه خدمات و کالاهای پرتقاضا مانند کیف و کفش ، پوشاک ، لوازم خانگی ،موبایل و لوازم جانبی زیر ذره بین بازرسان قرار دارند.

قائدامینی ادامه داد: بازرسان سازمان صمت علاوه بر حوزه کالاهای سرمایه ای در کنار بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان بر کالاهای مصرفی نیز نظارت داشته و با تخلفات احتمالی برخورد جدی خواهند نمود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از ابتدای اسفند بیش از ۵۶۱۸مورد بازرسی و ۳۶۷مورد تخلف در قالب ۳۰۰پرونده با ارزش دو میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

انتهای پیام/1030 ج
 


کد مطلب: 50179

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50179/طرح-نظارتی-نوروز-اول-اسفند-آغاز-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir