کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرکرد؛

راه اندازی پایگاه واکسیناسیون در آرامستان بهشت رحمت

19 اسفند 1400 ساعت 8:40

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد، از اختصاص یک کانکس به عنوان پایگاه واکسیناسیون در روزهای پنج شنبه در آرامستان بهشت رحمت خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید احمدی  رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به اجرای گام ششم طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر« مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری، استفاده از فن آوری‌های نوین» و لزوم تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شهرکرد، گفت: با توجه به تأثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه‌های هدف تسریع شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد واکسیناسیون را مهم‌ترین ابزار برای مقابله با کرونا دانست و افزود: سلامت مردم در مواجهه با موج ششم کرونا بیشتر در معرض خطر قرار گرفته لذا محدودیت‌هایی کرونایی باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در ایام نوروز نیز همراه مردم هستند که این موارد اهمیت واکسیناسیون را بیشتر از قبل می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا شهروندان در مرکز استان، اظهار داشت: یک کانکس به منظور اجرای هر چه سریعتر و بیشتر واکسیناسیون کووید ۱۹ در اختیار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد قرار گرفته است.

احمدی اضافه کرد: قابلیت دسترسی و تردد آسان شهروندان با خودرو و زیارت اهل قبور روزهای پنج شنبه در آرامستان بهشت رحمت برای واکسیناسیون از ویژگی مهم این طرح است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50144

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50144/راه-اندازی-پایگاه-واکسیناسیون-آرامستان-بهشت-رحمت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir