کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

آغاز نظارت‌ها بر بازار شب عید و ماه رمضان/ مردم کالایی که برچسب قیمت دارد را بخرند

16 اسفند 1400 ساعت 10:23

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارت بر بازار از سوی تعزیرات حکومتی از 14 اسفندماه در این استان آغاز شد، این طرح در دو مرحله از چهاردهم تا بیست و نهم اسفند و از یکم تا سیزدهم فروردین انجام خواهد شد.


محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار از سوی تعزیرات حکومتی از 14 اسفندماه در این استان آغاز شد، این طرح در دو مرحله از چهاردهم تا بیست و نهم اسفند و از یکم تا سیزدهم فروردین انجام خواهد شد.
 
وی افزود: گشت‌های تعزیرات با همکاری دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه از اصنافی همچون میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، کیف و کفش، پوشاک و... بازدید می‌کنند، همچنین سرخانه‌ها، پارکینگ‌ها، قالی‌شویی‌ها، خشک‌شویی‌ها و... در طرح نظارات بر بازار شب عید تعزیرات گنجانده شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم اگر گزارشی از وجود تخلف در بازار و اصناف دارند می‌توانند مراتب را با شماره 124 ستاد خبری صنعت، معدن و تجارت و 135 سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
 
عمرون عنوان کرد: طرح نظارات بر بازار که از 14 اسفندماه آغاز شده است تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جریمه تخلفات بازار از سوی هیات وزیران افزایش پیدا کرد و بازدارنده خواهد بود، به عنوان مثال جریمه 90 هزار تومانی عدم درج قیمت بر روی کالاها در حال حاضر به 260 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم از واحدهای صنفی خرید کنند که قیمت را بر روی محصول خود درج کرده‌اند، عدم درج قیمت بر روی کالا سرمنشا همه تخلفات است، چراکه متصدی فروش با توجه قدرت خرید فرد قیمت فروش محصول خود را اعلام می‌کند.
 
عمرون بیان کرد: فراوانی تخلفاتی که صورت می‌گیرد، عمدتا عدم درج قیمت بر روی کالا بوده، بعد از آن عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سپس گرانفروشی است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50123

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50123/آغاز-نظارت-ها-بازار-شب-عید-ماه-رمضان-مردم-کالایی-برچسب-قیمت-بخرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir