کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری

1 اسفند 1400 ساعت 9:01

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه این استان محروم و میزان بیکاری آن زیاد است، لازم است ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در این استان شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری در دیدار با مسؤولان قرارگاه خاتم الانبیا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به اینکه این استان محروم و میزان بیکاری آن زیاد است، لازم است ظرفیت قرارگاه در این استان شود.

وی افزود: حضور قرارگاه در چهارمحال و بختیاری می تواند به لحاظ کیفی و کمی امتیازات بسیاری برای استان داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۲٠ پروژه در حوزه های مختلف با مشورت مسؤولان استانی احصا شده است تا با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در تعدادی از آن ها به سرانجام برسند.

حیدری عنوان کرد: یکی از این پروژه ها تکمیل باند دوم جاده لردگان به ایذه است که ۲٠٠ کیلومتر فاصله بنادر جنوب به فلات مرکزی را کوتاه تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری به ویژه مرکز استان آب و هوای بسیار مناسبی برای جذب گردشگر دارد اما زیرساخت های مناسبی ندارد لذا قرارگاه می تواند در توسعه زیرساخت ها اقدامات مؤثری داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن (ع) در بحث توسعه استان، اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار بسیار مهم است، همچنین باید بتوانیم پیوست عدالت را در این استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 49991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49991/لزوم-استفاده-ظرفیت-قرارگاه-خاتم-الانبیا-محرومیت-زدایی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir