کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور فرمانده کل سپاه؛

شهرک شهید سلیمانی زاج و داربست سیریک افتتاح شد

23 بهمن 1400 ساعت 11:25

شهرک شهید سلیمانی زاج و داربست سیریک، با حضور سر لشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ با حضور سر لشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور  و همراهی اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه کشور و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی، آئین افتتاح شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی روستای زاج و داربست در شهرستان سیریک برگزار شد.

قابل ذکر است که، ساخت شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی برای ۱۵۴ خانوار سیل زده روستای زاچ و داربست قدیم که در سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ دچار خسارت شدند و این دو روستا به مکان جدید انتقال داده شد که امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح گردید.


منطقه محروم زاچ و داربست در مرز دو شهرستان سیریک و بشاگرد واقع است و از سال گذشته که تصاویر دردناکی از وضعیت مردم سیل زده این منطقه و جابجا شدن آنان به منطقه دیگری و گرفتاری آنان در گرمای تابستان منتشر شد، نیروی دریایی سپاه مسؤولیت رسیدگی به وضعیت مردم این منطقه را خود بر عهده گرفت.

از آن زمان تا به امروز تلاش‌های بی شماری توسط دریا دلان نیروی دریایی سپاه در این منطقه در جریان بوده و اکنون مراحل نهایی ساخت شهرک شهید سلیمانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای زندگی مطلوب مردم در این منطقه طی شده است.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49937

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49937/شهرک-شهید-سلیمانی-زاج-داربست-سیریک-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir