کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

آغاز دهه مبارک فجر با طعم آزادی زندانیان/ ۶۹ نفر زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند

12 بهمن 1400 ساعت 12:43

ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر زندان های چهارمحال و بختیاری با سرکشی مقامات قضایی از زندان های استان و آزادسازی 69 نفر از زندانیان آغاز شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مقامات قضایی در شهرستان های بروجن و لردگان از زندان های مرکزی این دو شهرستان بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان مشکلات و درخواست های آنان را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دادند. 

 
در شهرکرد نیز رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، مدیرکل زندان های استان و  اعضاء شورای قضایی به همراه معاونان دادگستری و جمعی از قضات دادسرا از بخش های مختلف زندان مرکزی شهرکرد، اردوگاه و کانون اصلاح و تربیت  بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان به درخواست های آنان رسیدگی کردند. 
 
در این بازدید آئین آزادسازی زندانیان نیز با حضور مقامات ارشد قضایی چهارمحال و بختیاری برگزار و تعداد 69 زندانی که مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته بودند با بدرقه رئیس کل دادگستری و سایر مقامات از بند حبس رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند. 
 
احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و رئیس شورای قضایی استان در این مراسم توجه به طرح پایش و غربالگری زندانیان را گامی مهم در جهت نیل به سیاست‌های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندانها عنوان کرد. 
 
حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان های چهارمحال و بختیاری نیز اظهارکرد: ارتباط مستمر مراجع قضایی با زندانیان به آنان اطمینان می دهد که حقوق شهروندی زندانیان همواره مورد توجه نظام و مسئولین است. 
 
گفتنی است در جریان بازدید اعضاء شورای قضایی استان از زندان شهرکرد بند یک زندان مرکزی که با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال تجهیز و مرمت شده  بود توسط رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 49819

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49819/آغاز-دهه-مبارک-فجر-طعم-آزادی-زندانیان-۶۹-نفر-زندانی-کانون-گرم-خانواده-بازگشتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir